آفتاب
فروزان شانس آورد که اخراج نشد

وعده جنجالی بیرانوند در خصوص پنالتی نیماری مقابل گلر استقلالی! (ویدئو)

وعده جنجالی بیرانوند در خصوص پنالتی نیماری مقابل گلر استقلالی! (ویدئو)

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن فروزان در دیدار رفت پارس جم مقابل پرسپولیس هنگامی که داور یک پنالتی به سود شاگردان تارتار اعلام کرد پشت ضربه قرار گرفت و در حالیکه تلاش می‌کرد دروازه هم‌پستی خودش را باز کند، ضربه‌اش به تیرک دروازه برخورد کرد و گل نشد تا پارس جم با گل دقیقه 96 شایان مصلح بازی را واگذار کند.

دو تیم هفته گذشته در حالی دیدار برگشت را مقابل هم انجام دادند که بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

علیرضا بیرانوند در این دیدار طبق هماهنگی که از پیش با برانکو انجام داده بود تصمیم داشت در صورتی که پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شود او پشت ضربه بایستد و حرکت فروزان در بازی رفت را به نوعی تلافی کند. بیرانوند قصد داشت پنالتی خود را به سبک نیمار، ستاره برزیلی به ثمر برساند تا به گفته خودش پنالتی زدن را به فروزان آموزش دهد.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در این خصوص می‌گوید: فروزان شانس آورد که در آن بازی داور پنالتی اعلام نکرد وگرنه هماهنگ کرده بودم که ضربه را خودم به ثمر برسانم و به او نشان دهم که چطور باید پنالتی بزند. می‌خواستم به سبک نیمار به او گل بزنم و زیر گوشش بگویم "پسر اینطور باید پنالتی بزنی!"

بیرانوند البته ادعای دیگری هم در این خصوص دارد و می‌گوید: فروزان البته در آن بازی که پنالتی‌اش از دست رفت شانس آورد که تبدیل به گل نشد و مطمئن بودم او در مقابل طرفداران ما بعد از گل احتمالی کاری می کرد که حتما اخراج می‌شد. من از چشمانش این را می‌دیدم. خدا به او رحم کرد. البته فروزان پسر خوبی است و در این فصل عملکرد خوبی نیز داشته و امیدوارم با همین روند به کارش ادامه دهد و به موفقیت‌های بزرگتر برسد.

بیرانوند پیش از این در تمرینات تیم ملی به رشید مظاهری پنالتی به سبک نیمار زده بود که وارد دروازه شد و آن را در ادامه در این ویدئو می‌توانید مشاهده کنید.

حجم ویدئو: 1.20M| زمان ویدئو: 00:00:04
دانلود فایل ویدئویی
کد N1863392

وبگردی