آفتاب

نگاه بوروکراتیک پاسخگوی بدهی‌های شهرداری تهران نیست

نگاه بوروکراتیک پاسخگوی بدهی‌های شهرداری تهران نیست

مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: با توجه به حجم بدهی های موجود، دیگر نگاه بوروکراتیک پاسخگوی بدهی های شهرداری تهران نیست و باید با خلاقیت و حمایت از ظرفیت های موجود برای تغییر شرایط تلاش کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالرحیم کرکه آبادی در بازدید از منطقه ١۶ با بیان اینکه این منطقه از پتانسیل‌های ویژه‌ای برخوردار بوده و افق یکدستی دارد، عنوان کرد: فرصتی که در این منطقه وجود دارد، شاید برای برخی از مناطق دست نیافتنی باشد.

مدیرکل دفتر شهردار تهران ادامه داد: منطقه ١۶ خاستگاه افراد به نام کشور است و اتفاقاً با کمک همین افراد می توان شرایط منطقه را تغییر داد و بسیاری از ایده ها را عملی کرد.

وی با اشاره به بدهی ۵٢ هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران تصریح کرد: این میزان بدهی به آن معنا است که مدیریت شهری در حال حاضر و حتی در آینده، باید هزینه هایی که از ۴ سال قبل شده است، به همراه سود آن ها را پرداخت کند.

کرکه آبادی با بیان اینکه امسال تنها ۶۰۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری تهران پرداخت شد، ادامه داد: با حجم بدهی های موجود، دیگر نگاه بوروکراتیک پاسخگو نیست و باید با خلاقیت و حمایت از ظرفیت های موجود برای تغییر شرایط تلاش کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، مدیرکل دفتر شهردار تهران به همراه شهردار منطقه ١۶ از پروژه های سامان سرای بعثت و فاز ١ و ٢ بوستان بانوان این منطقه دیدن کرد و در جریان آخرین مراحل احداث فاز ٢ شهربانوی منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام

کد N1862896

وبگردی