آفتاب

رسیدگی به 550 هزار پرونده در دادگستری استان کرمان در سال 96

رسیدگی به 550 هزار پرونده در دادگستری استان کرمان در سال 96

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته استان کرمان همکاران ما 550 هزار پرونده را در مقاطع مختلف رسیدگی کردند و منتهی به صدور رای شد.

به گزارش ایسنا، یدالله موحد صبح امروز - 30 فروردین ماه - در مراسم تکریم و معارفه معاون مالی و پشتیبانی دادگستری استان کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: این ایام فرصت بهره گیری از معارف اهل بیت (ع) است و باید در مسیر رشد، تعالی و سعادت فردی و جامعه از این فرصت ها و معارف استفاده کنیم.

وی افزود: دادگستری استان و قوه قضائیه کشور در سال قبل خدمات بسیار ارزشمندی را به جامعه ارائه داد و در استان کرمان همکاران ما 550 هزار پرونده را در مقاطع مختلف رسیدگی کردند و منتهی به صدور رای شد.

موحد تصریح کرد: این میزان رسیدگی، حجم سنگینی از کار و خدمت است که علاوه بر آن 145 هزار پرونده نیز در شورای حل اختلاف رسیدگی و رای صادر شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: در اکثر برنامه‌های سال گذشته موفقیت‌های خوبی داشتیم و امیدواریم در سال جدید با روحیه خدمت و با انگیزه بالاتر به مردم استان خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید رضایتمندی درون سازمانی و رضایتمندی عمومی را مد نظر قرار بدهیم، عنوان کرد: برنامه های مختلفی در زمینه رضایتمندی عمومی طراحی شده و در حوزه رضایتمندی همکاران قضایی نیز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد که این با همفکری و همکاری خود همکاران شدنی است و ارتقاء رضایتمندی همکاران از محوری ترین برنامه‌های امسال است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از خدمات معاون سابق مالی و پشتیبانی دادگستری استان کرمان تجلیل و "زاده کافی" معاون جدید معرفی شد.

انتهای پیام

کد N1862530

وبگردی