آفتاب

آشنایی شوم در سایت همسریابی | با زن جوان در خانه ام قرار گذاشتم و ....

آشنایی شوم در سایت همسریابی | با زن جوان در خانه ام قرار گذاشتم و ....

آشنایی شوم در سایت همسریابی | دو سارق زورگیر که به عنف وارد خانه شخصی مرد دیگری در محدوده کلانتری ابوذر شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش آفتاب و به نقل از رکنا، سرهنگ دوست علی جلیلیان، سرکلانتر دهم پایتخت گفت: مردی به کلانتری 161 ابوذر مراجعه و اعلام داشت که توسط دو مرد و یک زن به نام سمیه مورد زورگیری قرار گرفته است و تعدادی طلا و وجوه نقد از منزل مسکونی اش به سرقت رفته است، تیمی از ماموران کلانتری پیگیری پرونده را بر عهده گرفتند.
شاکی که در اظهاراتش بیان کرده بود، از طریق یکی سایت همسر یابی، با خانمی آشنا شده و با طرح دوستی با وی، او را منزلم دعوت ولیکن در زمان مراجعه همراه خانم دو مرد دیگر وارد خانه مسکونی ام شده و با تهدید سلاح سرد تعدادی از اموال از قبیل طلا و مدارک هویتی به سرقت برده اند.
این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه سارقان، برای جلوگیری از مراجعه مالباخته به کلانتری از وی عکس خصوصی تهیه و تهدید کرده بودند که در صورت مراجعه اقدام به انتشار آن ها خواهند کرد، گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی مخفیگاه متهمان انجام و در نهایت با هماهنگی مقام قضایی، تیمی از ماموران کلانتری 161 برای دستگیری سارقان اعزام و ماموران موفق شدند طی یک عملیات ضربتی دو تن از سارقان زن و مرد را که در مخفیگاهشان حضور داشتند دستگر کنند.
این مقام انتظامی ادام داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مدارک و طلاجات مالباخته کشف، و متهمان برای بازجویی به کلانتری منتقل شدند.
جلیلیان با اشاره به اینکه دستگیری سارق سوم در دستور کار ماموران کلانتری 161 قرار دارد، اظهار کرد: با اقرار متهمان و تکمیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
http://www.aftabir.com
کد N1862377

وبگردی