آفتاب
نریمانی به ایلنا خبر داد؛

انتقال لاشه بالگرد شرکت نفت فلات قاره به نزدیکی سکو/ احتمال پیدا شدن ۲ سرنشین دیگر

انتقال لاشه بالگرد شرکت نفت فلات قاره به نزدیکی سکو/ احتمال پیدا شدن ۲ سرنشین دیگر

بهرام نریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به حادثه سقوط بالگرد شرکت نفت فلات قاره که شب گذشته رخ داد، عنوان کرد: لاشه این بالگرد امروز در چند مایلی محل حادثه پیدا شد.

وی افزود: در حال حاضر دریا مواج است و بالگرد هم واژگون شده است اما پیکره آن سالم است.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران عنوان کرد: نیروهای امدادی سعی می‌کنند لاشه بالگرد را به نزدیک سکو و محلی امن برسانند.

 وی درباره سرنوشت دو سرنشین دیگر بالگرد گفت: هنوز از دو نفر خبری نیست امیدواریم هرچه زودتر لاشه بالگرد را به محل امنی ببرند تا ببینیم دو سرنشین دیگر در بالگرد هستند.

نریمانی در پاسخ به این سوال که آیا خلبان نجات‌یافته بالگرد درباره جزئیات حادثه مطلبی نگفته است، یادآور شد: خلبان بالگرد هنوز نمی‌تواند به طور کامل جزئیات را توضیح دهد. در حال حاضر مدیران شرکت نفت فلات قاره به همراه تیم غواصی در نزدیکی محل حادثه و روی سکو هستند.

شب گذشته به دنبال سکته یکی از کارکنان سکوی نفتی رسالت، یک فروند هلیکوپتر برای اعزام بیمار به کیش به محل سکو اعزام شد که پس از طی مسیر کوتاهی هلیکوپتر به دریا سقوط کرد. فرد بیمار و پزشکیار این بالگرد جان باختند و خلبان بالگرد نجات یافت اما سرنوشت دو سرنشین دیگر نامعلوم است.

اسامی سرنشینان این بالگرد به شرح ذیل است:

خلبان: کاپیتان سهیلی(نجات یافته)

کمک خلبان: کاپیتان فتاحی

 بیمار: جواد کار اندیش(جان باخته)

پزشکیار: بهروز اشکان(جان باخته)

 همراه بیمار: طالب مرادی

 

کد N1862203

وبگردی