آفتاب

از دستگیری ۳۹ اخلالگر بازار ارز تا اجرای طرح ترافیک جدید از 15 اردیبهشت

از دستگیری ۳۹ اخلالگر بازار ارز تا اجرای طرح ترافیک جدید از 15 اردیبهشت

تمدید طرح ترافیک ۹۶ تا ۱۵ اردیبهشت، ساماندهی کودکان کار کلانشهرها تا پایان بهار،سهمیه۸۵۰ نفری تهران در آزمون استخدامی جدید، سازمان محیط زیست مقصر حذف یوز از پیراهن تیم ملی و عملیات دنا ابهام‌ها و انتقادها سر تیتر برخی از اخبار امروز اداره اجتماعی است.

به گزارش ایسنا، اداره اجتماعی طی امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) ۶۰ خبر روی خروجی خود منتشر کرده است که برخی از آن‌ها در ادامه آمده است:

طرح ترافیک ۹۶ تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد

 محسن پورسیدآقایی -معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران- در نشست خبری خود گفت: هنوز بخشی از ثبت نام‌ها کامل نشده است و بنابراین به دلیل همراهی با مردم  اجرای طرح ترافیک جدید به ١٥ اردیبهشت موکول شد.

تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در کمیسیون‌های شورای شهر تهران

زهرا صدراعظم نوری -رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران- از افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در کمیسیون‌های اصلی و فرعی خبر داد و در تشریح موافقت اعضای کمیسیون عمران و محیط زیست با افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس، گفت: در جلسه مشترک امروز کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران لایحه تعیین کرایه خطوط اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و نرخ انواع تاکسی مورد بررسی قرار گرفت.

اجرای حدود مجاز جدید معاینه فنی از اردیبهشت/ حذف معاینه فنی عادی

سعید قیصر -مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور- از اجرای حدود مجاز جدید معاینه فنی از ابتدای اردیبهشت ماه در سراسر کشور خبر داد وگفت: از ابتدای اردیبهشت ماه و با اجرای معاینه فنی برتر در سراسر کشور تفاوت در بین مراکز معاینه فنی دیگر شهرها با شهر تهران از بین می‌رود. در حقیقت معاینه فنی برتر که همان حدود مجاز جدید معاینه فنی است، از یکم اردیبهشت در سراسر کشور اجرایی می‌شود البته معاینه فنی یکپارچه تحت مدیریت سامانه سیمفا آغاز به کار کرده است و بنابراین در کیفیت صدور معاینه فنی تفاوتی نخواهیم داشت.

آخرین وضعیت پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان

علیرضا رییسی -معاون بهداشت وزیر بهداشت- می‌گوید: سامانه‌های متعددی که در حوزه بهداشت و درمان فعالیت می‌کنند پرونده الکترونیک سلامت نیستند. ما برای استقرار این طرح به قانع کردن بخش خصوصی، آماده شدن زیرساخت‌ها و ایجاد انگیزه برای سازمان‌های مربوط به این حوزه نیاز داریم.

آخرین آمار اشتغال فارغ‌التحصیلان پزشکی/استقبال از ورود استارت‌آپ‌ها به حوزه سلامت

 محمد میرزابیگی -دبیر ستاد کارآفرینی وزارت بهداشت- با اشاره به ظرفیت بالای ایجاد اشتغال در حوزه سلامت، از تدوین هشت سرفصل برای ایجاد کسب و کارهای نوین در حوزه سلامت خبر داد.

ارایه خدمات "بیمه سلامت" در بیمارستان‌ها با کد ملی/حذف دفترچه بیمه در ۱۲۸ بیمارستان دولتی

مهندس طاهر موهبتی -مدیرعامل سازمان بیمه سلامت- مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال ۹۷ را تشریح کرد و در نشست خبری سازمان بیمه سلامت با اشاره به شعار هفته سلامت مبنی بر پوشش همگانی سلامت در همه جا و برای همه کس گفت: حتما یکی از موثرترین پایه‌ها در این حوزه، سازمان‌های بیمه‌گر هستند.

ساماندهی کودکان کار کلانشهرها تا پایان بهار/تهران و کرج دارای بیشترین کودک کار

حبیب الله مسعوی فرید -معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور- با بیان اینکه بیش از ۶٠ درصد کودکان کار و خیابان تهران، غیرایرانی هستند گفت: اگر بهزیستی به خانواده‌ای کمک کند و برای سومین بار کودک در خیابان دیده‌ شود، قاضی از این خانواده سلب صلاحیت می‌کند.

فتاح: وضعیت نیازمندان خوب نیست/ باز هم از فقر عقب افتادیم

سید پرویز فتاح -رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)- از پرداخت ۳۷۰ میلیارد تومان زکات در سال گذشته در کشور خبر داد و گفت: ۲۱۷ میلیارد تومان از زکات پرداخت شده به شکل کمک‌های نقدی بود و ۱۵۳ میلیارد تومان از این میزان نیز به صورت زکات کالایی پرداخت شده است.

سهمیه۸۵۰ نفری تهران در آزمون استخدامی جدید/بازنشستگی ۴۸۰۰ معلم در سال جاری

عباسعلی باقری -مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران- از تخصیص سهمیه ۸۵۰ نفری برای تهران در آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش خبر داد و گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال ۴۸۰۰ نفر از همکاران ما بازنشسته شوند. امیدواریم سهمیه بیشتری به تهران بدهند.

نحوه مدیریت جدید مدارس از مهر ۹۷

محبی -مدیرکل آموزش متوسطه دوره اول وزارت آموزش و پرورش- گفت: مدیریت مدارس متوسطه کشور از اول مهر ماه امسال بر اساس طرح تعالی "مدیریت مدرسه" اجرا می شود و این برنامه از برنامه‌های ملی این وزارت است که در واقع نوعی ساختار مدیریتی است که با هدف پیشرفت و بهسازی  آموزش در مدارس تدوین شده است.

سازمان محیط زیست مقصر حذف یوز از پیراهن تیم ملی/ به خاطر پول نشان ملی فوتبال را حذف کردند

حذف تصویر یوزپلنگ آسیایی از پیراهن ملی‌پوشان فوتبال کشور انتقاداتی را متوجه نهادهای مختلف از جمله سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت ورزش و جوانان و به ویژه فدراسیون فوتبال کرده است. اگرچه سازمان محیط زیست اعلام می‌کند که از حذف یوز از پیراهن ملی‌پوشان خبر نداشته اما مدیرکل سابق دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان این رفتار فدراسیون فوتبال را ناشی از بی‌توجهی سازمان محیط زیست به یوزپلنگ آسیایی می‌داند.

ابلاغ برنامه حفاظت از لاک‌پشت فراتی به خوزستان/ محدودیت‌های بودجه‌ای حفاظت را دشوار می‌کند

غفاری -مدیرعامل موسسه خزنده شناسان فارس- ضمن اشاره به ابلاغ برنامه حفاظت از لاک‌پشت فراتی و مشکلات بودجه‌ای این برنامه گفت: برنامه حفاظت از این گونه لاک‌پشت قرار است در سه فاز اجرایی شود.

عملیات دنا، ابهام‌ها و انتقادها

حسین درخشان -مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر- با تشریح عملیات جست و جو در ارتفاعات دنا، به ابهام‌ها و انتقادهایی که در زمینه انجام عملیات مطرح می‌شود پاسخ داد.

دستگیری ۳۹ اخلالگر بازار ارز و پلمب ۸۰ صرافی

 سردار سعید منتظرالمهدی -سخنگوی نیروی انتظامی- از پلمب بیش از ۸۰ صرافی غیرمجاز در شش روز گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده شاهد آرامش نسبی در بازار ارز هستیم.

به گزارش ایسنا، پربازدیدترین اخبار اجتماعی ایسنا طی ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر است:

سازمان محیط زیست مقصر حذف یوز از پیراهن تیم ملی/ به خاطر پول نشان ملی فوتبال را حذف کردند

شنیدن اخباری از دستگیری برخی از اعضای گروهک‌های تروریستی توسط ارتش پاکستان

علل سردردهای یک‌طرفه چیست؟

تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در کمیسیون‌های شورای شهر تهران

احتمال تغییر زمان اجرای طرح ترافیک/کاهش ۴۰درصدی سهمیه ارگان‌ها در طرح جدید

انتهای پیام

کد N1862197

وبگردی