آفتاب

مرکز درمان ناباروری ابن سینا به زوجین مشاوره رایگان ارائه می کند

مرکز درمان ناباروری ابن سینا به زوجین مشاوره رایگان ارائه می کند

مرکز درمان ناباروری ابن سینا به زوجین مشاوره و ویزیت اولیه رایگان ارایه می کند.

به گزارش ایسنا، به مناسبت 30 اردیبهشت روز ملی جمعیت و با توجه به آمار ناباروری در کشور و اهمیت آگاه‌سازی به زوج ها، مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا به کمپین حمایت از زوجین نابارور انجمن علمی جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران پیوست تا با ارائه مشاوره، ویزیت اولیه رایگان و ... بتواند به زوجین نابارور خدمت رسانی کند .

هدف از برگزاری این کمپین، اطلاع رسانی درباره روش‌های نوین درمان ناباروری و لزوم درمان ناباروی در مراکز درمان ناباروری، آشنایی با روش‌های حفظ باروری زمانی که می‌تواند ابتلا به برخی از بیماری‌ها و یا شرایط قدرت باروری را کاهش دهد، است.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی – ابن سینا، در هفته کمپین حمایت از زوجین نابارور که از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا هفتم ادامه دارد، زوجین ناباروری که تاکنون نسبت به تشخیص و درمان ناباروری خود اقدامی انجام نداده‌اند، می‌توانند با برنامه‌ریزی قبلی و با مراجعه به مراکز درمان ناباروری در سراسر کشور که جهت مشارکت در این امر اعلام آمادگی کرده اند و از جمله مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، مراجعه و از خدمات رایگان اطلاع رسانی، بررسی و تشخیص ناباروری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

کد N1862078

وبگردی