آفتاب

با مهندس لیگ یک در ترکیب گل گهر؛ قدر پاس‌هایم را بدانند گل های بیشتری می‌زنیم

با مهندس لیگ یک در ترکیب گل گهر؛ قدر پاس‌هایم را بدانند گل های بیشتری می‌زنیم

به گزارش ایلنا، محسن آذرباد هافبک تیم گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرگزاری ایلنا درخصوص بازی این تیم مقابل شهرداری تبریز گفت: بازی خیلی خوب و جذابی بود. ما در تمام دقایق بازی نسبت به حریف سرتر بودیم و موفق شدیم 5 گل بزنیم. معتقدم می‌توانستیم بیشتر از 5 بار دروازه شهرداری تبریز را باز کنیم زیرا بیش از 10 موقعیت صددرصد گل داشتیم.

وی درخصوص وضعیت باشگاه گل گهر و عدم نتیجه‌گیری آنها در نیم فصل اول گفت: متاسفانه حواشی به وجود آمده در نیم فصل اول سبب شد تا تمرکز لازم را نداشته باشیم و به همین دلیل، عملکرد خوبی نداشتیم. این نکته را نیز باید متذکر شوم که دوستی و رقاقت ایجاد شده مابین بازیکنان سبب شده تا همدلی خوبی در تیم ایجاد شود و احساس مسئولیت بین بازیکنان بیشتر شده است.

آذرباد درخصوص عملکرد بسیار خوبش و دادن 9 پاس گل در لیگ یک گفت: خداروشکر در پیروزی 5 بر 2 دیروز مقابل تیم شهرداری تبریز موفق شدم سه پاس گل بدهم و شمار پاس‌‌گل‌های خود را به عدد 9 برسانم. موقعیت‌های فراوانی را برای مهاجمان تیم فراهم می‌کنم و اگر آنها دقت لازمه را داشته باشند، تعداد پاس‌های من بیشتر از این‌ها می‌شد.

وی افزود: به فکر این هستم که بتوانم آمار پاس‌گل‌هایم را بیشتر کنم. من در فصل 91-90 در تیم ابومسلم مشهد موفق شدم 14 پاس گل در لیگ یک بدهم اما متاسفانه رسانه‌ای نشد و در تلاش هستم تا بتوانم مجددا به آن رکورد خود دست یابم.

هافبک گل گهر در خاتمه درخصوص اینکه آیا فصل بعد نیز در سیرجان خواهد ماند یا خیر گفت: هیچ چیزی مشخص نیست. هنوز 2 هفته تا پایان فصل باقی مانده است و خیلی زود است تا درخصوص آینده صحبت کنیم. همه چیز ممکن است اتفاق بیافتد و باید دید شرایطی که باشگاه روبه‌روی ما قرار می‌دهد چیست تا در آن خصوص فکر کنم.

 

کد N1862069

وبگردی