آفتاب

اولین نشست عصرانه کاری با حضور مدیران و فعالان سه بازار مهم کشور

 اولین نشست عصرانه کاری با حضور مدیران و فعالان سه بازار مهم کشور

به گزارش ایلنا، عصر روز گذشته به همت ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه اولین عصرانه کاری این نمایشگاه با حضور فعالان سه بازار مالی مهم کشور برگزار شد. شرکت کنندگان در این مراسم به تعامل هرچه بیشتر نهادهای مختلف اقتصادی کشور تاکید کردند.

بر اساس گزارش ستاد برگزاری این نمایشگاه، در این نشست بیش از ۱۰۰نفر از مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره بازارهای مالی کشور،به ویژه برخی مدیران بانکی و بیمه ای شرکت کننده در نمایشگاه، مدیران شرکت های سرمایه گذاری، هلدینگ ها و واحدهای صنعتی حضور داشتند.

از مهمترین میهمانان این برنامه می توان به حضور سعید فلاح پور و مصطفی رضوی دو عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بهادر بیژنی جانشین رییس سازمان بورس در امور بین الملل و حسن قالیباف اصل مدیر عامل شرکت بورس تهران اشاره کرد.

همچنین حضور ۲۰ میهمان خارجی در این برنامه عصرانه کاری قابل توجه بود. میهمانان خارجی شرکت کننده از کشورهای یونان، سوییس،ایتالیا، سوئد، پاکستان و اندونزی حضور داشتند که ضمن آشنایی با سه بازار پول،سرمایه و بیمه ایران مذاکراتی در خصوص همکاری های بیشتر را نیز در دستور کار داشتند.

این برنامه عصرانه کاری که با استقبال خوب شرکت کنندگان همراه بود، با هدف آشنایی و ارتباط بخشی میان نهادهای مهم اقتصادی برگزار شد. شرکت کنندگان در این نشست ضمن تبادل اطلاعات در خصوص فعالیت های کاری، بر همکاری و تعامل میان بازار های اقتصادی کشور تاکید کردند.

کد N1862034

وبگردی