آفتاب

فکری:مطلبم در صفحه مجازی ارتباطی با مردم قائمشهر نداشت

فکری:مطلبم در صفحه مجازی ارتباطی با مردم قائمشهر نداشت

محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با ایلنا خصوص تساوی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی سرنوشت‌سازی بود این برد صعود ما را قطعی می‌کرد همچنین اگر نساجی در این بازی پیروز می‌شد امیدهایش برای صعود به لیگ برتر بیشتر می‌شد فشار و استرس زیادی روی هر دو تیم بود اما در نهایت امتیازات تقسیم شد. ما در این بازی هم بدشانس بودیم هم کم دقت و حتی یک توپ به تیر دروازه زدیم اما در نهایت دو تیم به تساوی رسیدند و ما یک قدم دیگر به صعود نزدیک‌تر شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که با این تساوی امیدهای نساجی تیم شهرتان برای صعود کمتر شد تشریح کرد: هنوز دو بازی تا پایان لیگ باقی مانده و امیدهای نساجی کامل از بین نرفته است خدا را شکر ما در این بازی امتیازات کامل را نگرفتیم تا مردم قائم شهر فکر نکنند فکری باعث شد نساجی به لیگ برتر نرود امیدوارم در نهایت یک تیم مازندرانی به لیگ برتر صعود کند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اینکه شایعاتی مبنی بر سه اخطاره بودن یکی از بازیکنانش در این دیدار وجود دارد افزود: من یک پستی بعد از این بازی در صفحه شخصی خودم منتشر کردم که اصلا منظورم مردم قائم‌شهر نبودند اما متاسفانه بعضی‌ها از این پیام سوء استفاده کردند و به فجیع‌ترین شکل ما را زیر سوال بردند و انواع توهین‌ها و تهمت‌ها را به ما نثار کردند. آقایان دنبال این هستند که باشگاه نفت مسجد سلیمان را تخریب کنند و خودشان را پاک نشان دهند.

پیشکسوت سابق استقلال درخصوص صدرنشینی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اذعان داشت: افتخار بزرگ نصیب اسقلال شد این تیم نتایج بسیار خوبی کسب کرد امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد و در فینال جام حذفی هم این تیم قهرمان بوشد.

وی درباره اینکه استقلال در مرحله بعدی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت بیان داشت: حیف است یک تیم ایرانی در این مرحله باید حذف شود اما جای شکرش باقی است که سه نماینده از فوتبال ایران در این مرحله حضور دارند و تماشاگران می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند

فکری در پایان در خصوص اینکه قرارداد شفر باید تمدید شود یا خیر گفت: شفر نتایج خوبی گرفته و مدیران استقلال باید قرارداد وی را برای فصل آینده تمدید کنند.

کد N1862030

وبگردی