آفتاب

بهره برداری از بیمارستان فرهیختگان در نیمه دوم سال جاری

بهره برداری از بیمارستان فرهیختگان در نیمه دوم سال جاری

معاون توسعه منابع انسانی بیمارستان فرهیختگان و بوعلی از افتتاح و بهره برداری بیمارستان فرهیختگان در نیمه دوم سال ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر اباسط میرزایی معاون توسعه منابع انسانی بیمارستان فرهیختگان و بوعلی گفت: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی آموزشی، درمانی و پژوهشی «فرهیختگان» وابسته به دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی کشور است.

وی افزود: این بیمارستان دارای 43هزار مترمربع بنای مفید است که در ۱۰ طبقه، نیمه دوم سال ۱۳۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

 میرزایی خاطرنشان کرد: این بیمارستان دارای ۱۴ اتاق عمل و بخش های آنژیوگرافی قلب و مغز، آی سی یو،سی سی یو، ان آی سی‌یو، داخلی، جراحی، زنان، اطفال، اورژانس، دیالیز، توریسم سلامت، ارتوپدی، گوش، حلق و بینی، پلاستیک و زیبایی، چشم، ارتوپدی، مغز و اعصاب، دندانپزشکی، جراحی فک و صورت، پوست و مو، سل تراپی، بخش های پارکلینکی، آزمایشگاه های تخصصی و فوق تخصصی و... است که در حال تجهیز برای بهره برداری است.

وی با بیان اینکه تجهیز این بیمارستان با سرمایه‌ای بالغ بر یکصد میلیارد تومان با همت دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد، گفت: با افتتاح بیمارستان «فرهیختگان»، بزرگترین مرکز آموزشی و درمانی دانشگاه آزاد اسلامی گشایش خواهد یافت.

معاون توسعه منابع انسانی بیمارستان‌های فرهیختگان و بوعلی تاکید کرد: افتتاح این بیمارستان، با استفاده از ظرفیت های آموزشی، منشا تحولی بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی برای راه اندازی رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی علوم پزشکی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، این هفته بیمارستان «فرهیختگان» میزبانی نخستین همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران که با همکاری دانشگاههای آکسفورد و کمبریج برگزار می شود را بر عهده دارد.

انتهای پیام

کد N1861873

وبگردی