آفتاب

بنزما: بازیکنان بزرگ همیشه مورد انتقاد هستند

بنزما: بازیکنان بزرگ همیشه مورد انتقاد هستند

به گزارش ایلنا، کریم بنزما در این فصل به دلیل عملکرد ضعیفش مورد انتقاد شدید هواداران رئال مادرید قرار گرفت و شایعات زیادی وجود داشت که تابستان مادرید را ترک کند.

بنزما در گفت و گو با Vanity Fair گفت: بازیکنان بزرگ همیشه مورد انتقاد قرار می گیرند چون ما روزنامه ها را می فروشیم! اگر من بازی بدی داشته باشم، نیازی نیست که مطبوعات را بخوانید تا درباره آن بدانید. من همیشه برای کمک به هم تیمی هایم بازی می کنم و سعی می کنم همه چیز را برنده شویم اما هیچ اهمیتی نمی‌دهیم که اسمم در مطبوعات باشد، به هیچ وجه معنی ندارد.

بنزما سه سال پیش با شکایت متئو والبوئنا، هم تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه، به زندان رفت و مدتی در دادگاه برای ادای توضیحات مراجعه کرد. او توضیح داد: پس از گذراندن یک روز در زندان، خیلی ناراحت بودم و فلورنتینو پرز در والدبباس منتظرم بود. او تمام توجه‌اش را به من داد و همیشه در خوب و بد همراه من بود؛ پرز مانند عضوی از خانواده‌ی من است.

مهاجم ۳۰ ساله رئال مادرید می‌گوید برای رسیدن به اهدافش از بسیاری موقعیت‌ها گذشته و تمرکزش را به کار گرفته است. بنزما ادامه داد: هنگامی که من ۲۳ سال داشتم، متوجه شدم که من باید بیشتر نظم و انضباط داشته باشم یا زندگی در فرانسه را فراموش کنم. سختی‌های فراوانی برای رسیدن به این نقطه داشتم. یکی از آنها توقف خوردن همه چیزهایی بود که من می خواستم. این یکی از بزرگترین آنها بود.

کد N1861725

وبگردی