آفتاب

تقدیم پرچم حکومت اسلامی به امام زمان با مدیریت جهادی قابل انجام است

تقدیم پرچم حکومت اسلامی به امام زمان با مدیریت جهادی قابل انجام است

جانشین جدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج و سپاه امروز این افتخار بزرگ را دارند که با شاخص‌های جهادی اخلاص، توکل، صبر و به استقبال کارهای سخت رفتن می‌تواند در تامین انتظارات رهبری نظام و منویات فرمانده کل سپاه موفق باشد.

به گزارش ایسنا، سردار سپهر طی سخنانی در مراسم معارفه اش در این مسئولیت با تشکر از حسن ظن و اعتماد سردار محمدعلی جعفری به وی برای اعطای مسئولیت به عنوان جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با مراجعه به منظومه فکری امام و رهبری متوجه می شویم که بسیج برای شکل گیری امت اسلامی نقش ویژه‌ای دارد و مهمترین کار این سازمان کمک به شکل گیری این مهم است و یکی از مهمترین موارد در آخر الزمان برای تحقق فرج امام عصر این است که امت اسلامی آماده حضور در زیر پرچم ولی عصر داشته باشد.

وی افزود: ان‌شاءالله امت ما لیاقت تقدیم کردن پرچم حکومت اسلامی به امام زمان را داشته باشد و ما یقین داریم که این کار با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی قابل انجام است.

سپهر در پایان گفت: بسیج و سپاه امروز این افتخار بزرگ را دارد که با شاخص های جهادی اخلاص، توکل، صبر و به استقبال کارهای سخت رفتن می تواند در تامین انتظارات رهبری نظام و منویات فرمانده کل سپاه موفق باشد.

انتهای پیام

کد N1860290

وبگردی