آفتاب

در باشگاه رانندگان اسنپ چه خبر است

در باشگاه رانندگان اسنپ چه خبر است

اسنپ، پس از صفر کردن کمیسیون دوهزار راننده توانیاب، به دنبال افزایش خدمات به این گروه از کاربران از طریق تامین قطعات خودروی آنهاست، اقدامی که در باشگاه رانندگان این سامانه انجام می‌شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، باشگاه رانندگان یک سالی است که کارش را با هدف کاهش مشکلات و افزایش رضایتمندی رانندگان شروع کرده است. در ابتدای سال جدید گفتگو با کیان کیانلو، کارشناس تامین محصولات و عضو این باشگاه، را درباره‌ چرایی و چند و چون فعالیت‌های‌شان می‌خوانید:

کیانلو درباره هدف شکل‌گیری باشگاه رانندگان گفت: «باشگاه رانندگان اسنپ با هدف ارائه تسهیلات برای کاهش مشکلات رانندگان شکل گرفته است. مشکلات مرتبط با خودرو و زندگی افراد از جمله مواردی است که به آنها توجه می‌کنیم. جامعه هدفمان نیز آن دسته از رانندگانی هستند که شغل اصلی‌شان رانندگی در اسنپ است، البته تمام رانندگان می‌توانند از تسهیلات باشگاه بهره‌مند شوند.»

وی در ادامه افزود: «تا کنون هشت پروژه در باشگاه رانندگان تعریف شده است، برخی شامل تسهیلات خرید خودرو، بیمه درمان، بیمه خودرو، امداد خودرو، لوازم خانگی، قطعات خودرو در دست انجام‌اند و دو مورد دیگر هم در بحث امنیت خودروهای رانندگان تعریف شده‌اند.»

کارشناس تامین محصولات اسنپ در توضیح تسهیلاتی که باشگاه رانندگان اسنپ برای رانندگان این سامانه فراهم می‌کند، یادآور شد: «ما با بیمه شروع کردیم و رانندگان می‌توانند بدون اینکه نیاز به چک داشته باشند به راحتی خودرو خود را بیمه بدنه و شخص ثالث کنند و به صورت اقساط و بدون سود این مبلغ را بپردازند. تا کنون استقبال بسیار خوبی از این طرح شده است.»

وی اضافه کرد: «همچنین می‌توانیم رانندگان متقاضی را به شرکت مدیران خودرو معرفی کنیم، تا از محصولات این شرکت به صورت اقساط و لیزینگی خودرو خریداری کنند. بیمه خدمات درمانی نیز از جمله تسهیلات دیگری بود که برای کاربران راننده فراهم شد و در واقع یک نوع بیمه تکمیلی است که شامل بازنشستگی هم می‌شود و کاربران راننده در پایان قرارداد می‌توانند سپرده‌شان را دریافت کنند. خدماتی هم در زمینه امدادخودرو داریم. به این ترتیب که رانندگان می‌توانند با پرداخت مبلغ کمی به صورت سالیانه از خدمات امدادخودرو استفاده کنند و بسته‌های مختلف خدماتی با مبلغ ناچیزی ارائه می‌شود و بعد از آن تمام خدمات امداد خودرو رایگان می‌شود. فروش قطعات خودرو نیز از جمله اقدامات دیگری است که در حال انجام کارهای اجرایی آن هستیم. همینطور با یک شرکت بزرگ لوازم خانگی تفاهم‌نامه‌ای داریم و رانندگان می‌توانند از فروشگاه‌های این شرکت با تخفیف لوازم خانه خریداری کنند.»

کیانلو افزایش تسهیلات ویژه رانندگان را منوط به نیازسنجی از این کاربران  می‌داند و می‌افزاید: «ما درخواست‌های همکاری متفاوتی از شرکت‌های مختلف داریم، با این حال قبل از امضای تفاهم‌نامه از تعداد مشخصی از کابران راننده نیازسنجی انجام می‌دهیم. برای ما این نکته مهم است که یک کاربر اسنپ با دریافت این خدمات حس کند با راننده غیراسنپی متفاوت است.»

وی درباره شروط لازم برای دریافت این خدمات می‌گوید: «برای برخی خدمات شروطی داریم، مثلا انجام تعداد مشخصی سرویس در زمان مشخص از سوی کاربر راننده. اما برخی تسهیلات از جمله خرید لوازم خانگی با تخفیف هیچ شرطی ندارند و تنها مراجعه به فروشگاه مورد نظر و نشان دادن اپلیکیشن فعال راننده کافی است.»

کارشناس تامین محصولات اسنپ در توضیحات خود اضافه می‌کند که تمام سود حاصل از شرکت‌های طرف مذاکره مجددا صرف خدمات‌دهی به کاربران راننده می‌شود.

وی همچنین درباره برنامه‌های آتی‌ باشگاه و سمت و سوی آن می‌گوید: «قرار است که خدمات ما افزایش پیدا کند. بخش عمده‌ای از برنامه‌های آتی‌ ما متوجه خودروها و پیشگیری از استهلاکشان است. اقدامات ویژه‌ای هم برای کاربران راننده معلول و توانیاب در دست انجام داریم. چرا که این گروه نیازهای ویژه‌ای دارند و خودروهایشان قطعات متفاوتی نیاز دارد و با چند شرکت بزرگ در حال مذاکره‌ایم تا بتوانیم با قیمت و گارانتی بهتر قطعات بهتری برایشان فراهم کنیم.»

یکی از اهداف باشگاه رانندگان اسنپ این است که احساس تعلق رانندگان را به این سامانه بالا ببرند و در مواردی نسبتا موفق عمل کرده‌اند.

کیانلو در توضیح سیاست‌های باشگاه رانندگان اسنپ می‌گوید: «ما به هیچ شرکتی نه سود می‌دهیم و نه سود می‌گیریم و تمام سعی‌مان این است که بهترین کار را برای رفع نیازهای کاربران راننده‌مان انجام دهیم.»

کد N1859808

وبگردی