آفتاب

فیلم: پدافند هوایی سوریه چطور موشک های آمریکا را سرنگون کرد؟! | رهگیری 71 موشک +فیلم

فیلم: پدافند هوایی سوریه چطور موشک های آمریکا را سرنگون کرد؟! | رهگیری 71 موشک +فیلم

فیلم: پدافند هوایی سوریه چطور موشک های آمریکا را سرنگون کرد؟! | این طور که ژنرال رودسکوی می گوید، از 103 موشکی که در حمله دیروز آمریکا و متحدانش به سمت سوریه شلیک شد، 71 موشک رهگیری شده اند. ارتش سوریه که با سامانه های دفاع موشکی روسی اس 125، اس200، بوک، کوادرات و اوسا است، به زودی به اس 300 نیز مجهز خواهد شد...

آخرین اخبار حمله به سوریه را اینجا بخوانید...

فیلم: سامانه دفاع موشکی سوریه



رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه از انهدام 71 موشک کروز از مجموع 103 موشک پرتاب شده ائتلاف آمریکایی به خاک سوریه از سوی پدافند هوایی ارتش سوریه خبر داد.
«ژنرال سرگئی رودسکوی» در نشست خبری با بیان اینکه این حمله واکنشی به موفقیت های سوریه در جنگ با تروریسم بین المللی بود، اظهار داشت: پدافند هوایی روسیه در پایگاه های طرطوس و حمیمیم در زمان حمله به حالت آماده باش کامل در آمدند و جنگنده های نیروی هوایی هم اکنون در حال گشت زنی در آسمان منطقه هستند.
به گفته وی، در زمان حمله ، پدافند هوایی روسیه تمامی موشک های شلیک شده ائتلاف چه از هوا و چه از دریا را به طور کامل، کنترل و رهگیری می کرد.
رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه تصریح کرد: سامانه های ضد موشکی اس 125، اس200، بوک، کوادرات و اوسا در سرنگونی موشک های شلیک شده از سوی ائتلاف نقش داشتند که این نشان از مهارت بالای نیروی های آموزش دیده توسط متخصصان روسی دارد.
آمریکا به همراه متحدانش (انگلیس و فرانسه)، صبح امروز به بهانه حمله شیمیایی در دومای سوریه دمشق پایتخت سوریه را هدف حمله موشکی و هوایی قرارداد.
کد N1859313

وبگردی