آفتاب

کمندانی: به پرسپولیسی بودنم افتخار می‌کنم/ دوست دارم در پدیده بمانم

کمندانی: به پرسپولیسی بودنم افتخار می‌کنم/ دوست دارم در پدیده بمانم

میلاد کمندانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی مقابل نفت اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و نتیجه آن خیلی برای ما مهم بود و برای نفت هم اهمیت زیادی داشت. خدا را شکر با گلزنی من ۳ امتیاز را بدست آوردیم.

وی در مورد ورودش به میدان و تغییر روند بازی گفت: مهاجری یک سری تاکتیک‌ها را به من گوشزد کرد و خدا را شکر نتیجه داد و توانستم روی حرکت تیمی گلزنی کنم و ۳ امتیاز مهم بدست بیاوریم.

بازیکن پدیده در مورد ماندن این تیم با پیروزی مقابل نفت گفت: ۳ امتیاز خیلی مهم بود و حکم مرگ و زندگی را داشت و توانستیم ماندن خودمان را قطعی کنیم. 

وی با اشاره به اینکه قصد دارد به پرسپولیس برگردد یا در پدیده بماند عنوان کرد: بودن در پرسپولیس افتخار من است و خوشحالم چنین رزومه‌ای دارم. قراردادم در پایان فصل با پدیده تمام است دوست دارم بمانم و اگر شرایط فراهم باشد در اینجا راحت هستم ولی باید ببینیم چه می‌شود.

وی در پایان در مورد دریافتی‌های بازیکنان گفت:  باورتان نمی‌شود ولی من خودم فقط ۵ درصد گرفتم و ۷ ماه است دریافتی نداشتم. با این شرایط  بازیکن نمی‌تواند تمرکز داشته باشد و روی کیفیت بازی هم تاثیرگذار است.

کد N1859219

وبگردی