آفتاب

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 بازی در 3 روز به پایان رسید و تیم‌ها با نتایج مختلفی که کسب کردند تغییراتی در جدول ایجاد کردند. در این میان برخی از بازیکنان بهتر از سایرین ظاهر شده و با عملکرد موفق خود توانستند در نتیجه تیم‌شان تاثیرگذار باشند که در اینجا تیمی منتخب از بهترین بازیکنان هفته تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: سعید جلالی‌راد (پدیده)

عملکرد خوبی مقابل مهاجمان نفت داشت و توانست با واکنش‌های به موقع در بسته نگه‌داشتن دروازه تیمش و کسب 3 امتیاز بازی نقش موثری ایفا کرد.

 

مدافع: میلاد فخرالدینی (ذوب‌آهن)

مثل همیشه در ترکیب تیمش خوش درخشید و توانست هم در دفاع و هم در حمله حرکات مثبتی داشته باشد و پاس گلی که برای محمدرضا حسینی ارسال کرد بازی خوبش را تکمیل کرد.

 

مدافع: پژمان منتظری (استقلال تهران)

به روزهای اوج خودش بازگشته و تبدیل به همان مدافع با تجربه و مستحکمی شده که از او انتظار می‌رفت. منتظری هم در دفاع راست و هم در دفاع میانی عملکرد مثبتی دارد.

 

مدافع: فرشاد محمدی‌مهر (پارس جم)

تلاش زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه پارس مقابل پرسپولیس داشت و بارها سد راه حملات سرخپوشان شد و اگرچه خودش و هم تیمی‌هایش در ثبت کلین شیت ناکام ماندند ولی عملکرد خوبش قابل تقدیر است.

 

مدافع: علیرضا نورمحمدی (سپیدرود)

تجربه بالای خودش را به خوبی به کار گرفت تا ستون دفاعی تیمش در دیدار حساس و دشوار مقابل تراکتورسازی باشد و عملکرد خوبش در پیروزی یک بر صفر موثر بود.

 

هافبک: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

پرسپولیس در آستانه شکست قرار داشت و به همین دلیل برانکو مجبور شد وی را به بازی بفرستد. کامیابی‌نیا در دقایق پایانی بازی تک گل تساوی بخش تیمش را هم به ثمر رساند.

 

هافبک: مثیم تهیدست (سپیدرود)

عملکرد درخشانی مقابل تراکتورسازی داشت و در پیروزی تیمش نقش بسزایی ایفا کرد.

 

هافبک: مگنو باتیستا (صنعت نفت)

مقابل سپاهان به خوبی در خط میانی تیمش ایفای نقش کرد و بازی کم اشتباهش باعث شد هافبک‌های سپاهان مقابل او به زحمت بیافتند.

 

هافبک: سرور جپاروف (استقلال تهران)

بازهم هافبک ازبکستانی توانست عملکرد مثبتی در خط میانی تیمش داشته باشد و پاس گلی که به قربانی داد تکمیل کننده بازی خوبش بود.

 

مهاجم: ساسان انصاری (سپاهان)

بارها خط دفاع صنعت نفت را آزار داد، یک پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد تا روز خوبش را مقابل صنعت نفت جشن بگیرد.

 

مهاجم: رضا خالقی‌فر (گسترش فولاد)

این روزها حسابی در اوج قرار دارد و پس از دبل مقابل استقلال خوزستان، تک گل تیمش در بازی با استقلال تهران را هم به ثمر رساند تا یک امتیاز با ارزش به تیمش برسد.

 

کد N1858879

وبگردی