آفتاب

پائولو مالدینی در آستانه‌ی حضور در تیم ملی ایتالیا

پائولو مالدینی در آستانه‌ی حضور در تیم ملی ایتالیا

به گزارش ایلنا، الساندرو کاستاکورتا، همبازی او در میلان حالا معاون کمیسیونر فدراسیون است و این سوال مطرح است که آیا او دوست قدیمی‌اش را به تیم ملی خواهد برد یا نه. مالدینی گفته: «با کاستاکورتا که حرف زده‌ام اما من همیشه دوست دارم حرف دیگران را بشنوم. اگر پیشنهادی باشد سخت بتوان به آن نه گفت، به‌ویژه اگر طرف بیلی (کاستاکورتا) باشد. باید ببینیم که آیا شرایط مناسبی هست که با هم کار کنیم یا نه. در هر صورت فورزا ایتالیا برای همیشه!

مساله این است که من نمی‌دانم اهداف کوتاه‌مدتم چیست. به نظرم یک مربی که بخواهد آینده تیم ملی را بسازد در ایتالیا با استقبال روبه‌رو خواهد شد اما البته ما اول باید به یورو 2020 صعود کنیم. با تیم‌های جوانان و پروژه‌هایی که داریم می‌توانیم روی برخی چیزها برنامه‌ریزی کنیم. من نمی‌گویم ایتالیا در حال حاضر تیم درجه دویی است اما فاصله زیادی با بهترین‌ها داریم.»

او همچنین درباره جنارو گتوزو، مربی میلان صحبت کرده است: «به نظرم درست بود که با رینو قرارداد مناسبی امضا شود، چون او تاکنون فوق‌العاده کار کرده است و بر این باورم که به‌عنوان مربی میلان همچنان عالی خواهد بود، چون افراد زیادی را از نظر تاکتیکی و از نظر مدیریتی غافلگیر کرده است. باید بگویم او صفحه‌ای را در تاریخ باشگاه ورق زده است. اگر تیم به لیگ قهرمانان نرسید طرفداران نباید ناامید باشند چون نباید فراموش کنیم که رینو تیم را در چه شرایطی گرفت.»

 

 

 

 

کد N1858835

وبگردی