آفتاب

امامی فر: مطمئن باشید سپیدرود در لیگ برتر می ماند/ عده ای سعی کردند بازیکنان ما را پولکی جلوه دهند

امامی فر: مطمئن باشید سپیدرود در لیگ برتر می ماند/ عده ای سعی کردند بازیکنان ما را پولکی جلوه دهند

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی فر در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت:با این همه هوادار هر کاری می‌توان کرد، وقتی به این شکل از تیم حمایت می‌شود مطمئن باشید که سپیدرود در لیگ برتر می‌ماند.

وی افزود: از بعد فنی با تیمی بازی داشتیم که برای آسیا بسته شده بود، اگر تراکتورسازی در بازی های قبل اینگونه بود جایگاهش اینجای جدول نمی‌شد.

مربی تیم فوتبال سپیدرود تأکید کرد: آن عده که سعی می‌کردند بازیکنان ما را پولکی جلوه بدهند و آنها را مقابل مردم قرار بدهند امروز شکست خوردند وگرنه دیدید که همه بازیکنان سپیدرود به جان و دلشان بازی کردند. خیلی بد است برای تیمی که در بین دو نیمه لباس دوم نداشت تا تعویض کند. مشکلات کاملاً مشخص است ولی لیاقت این مردم این است که سپیدرود در لیگ برتر بماند. 

امامی‌فر با تأکید بر اینکه شرایط تراکتورسازی را طی هفته گذشته کاملاً بررسی کرده بودند، گفت: ما چند بازی تیم تراکتورسازی را با همراه کادر فنی تماشا کرده بودیم و می‌دانستیم که آنها برای ارائه یک بازی فیزیکی می‌آیند. تراکتور این کار را به خوبی بلد بود و ما مجبور بودیم فضاها را ببندیم. به طور مثال موسوی را برای توپ‌های بلند و عباسی و نزهتی را برای حفظ توپ به زمین فرستادیم. از قدرت محمد غلامی در جلوی استفاده کردیم و در خط هافبک هم بازیکن پا به سن گذاشته ما مهدوی در کنار چند جوان بیشترین انرژی را خرج کرد. اگر بخواهم اسم بیاورم باید از تک‌تک بازیکنانمان که زحمت کشیدند تشکر کنم و بگویم که این نحوه عملکرد آنها نوعی جانفشانی است.

وی در پایان در خصوص ترکیب تراکتور و حضور بازیکنان جوان، گفت: ما وقتی اسامی را دیدیم مطمئن بودیم که نفرات جوان این تیم باانگیزه کار خواهند کرد. تنها نکته‌ای که امروز به چشم خواهد آمد این است که بازیکنان ما از خوشحالی مردم خوشحال هستند.

 

کد N1858731

وبگردی