آفتاب

رمضان صالحی: هدف اصلی ما مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان است

رمضان صالحی: هدف اصلی ما مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان است

به گزارش ایلنا، رمضان صالحی در نخستین روز اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته ایران در خصوص رقابت های لیگ جهانی گفت: برگزاری رقابت های لیگ جهانی اتفاق خوبی است که در ایران برگزار می شود، چون نیاز به برگزاری این مسابقات داریم. از طرفی تیم بوسنی و هرزگوین که در هر مسابقه ای شرکت نمی کند برای حضور در مسابقات ایران درخواست داده است.
وی به توانایی بالای والیبال نشسته ایران اشاره کرد و افزود: توانایی تیم ایران بالاست. تیم ما از چند ورزشکار جوان مستعد در ترکیب جدید خود بهره می گیرد که توانایی بالایی دارند و حرفه ای هستند. والیبال نشسته ایران نگاه پایه ای به این رشته دارد.
لیبروی تیم ملی والیبال نشسته با بیان این مطلب که در باد قهرمانی بازی های پارالمپیک ریو نمی خوابند، اظهار داشت: اگر روند تمرینی و پیشرفت تیم ملی ادامه پیدا کند و در باد قهرمانی پارالمپیک و جهان نخوابیم می توانیم در این مسابقات نیز عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.
وی در خصوص تیم قدرتمند بوسنی و هرزگوین گفت: اگرچه ورزشکاران این تیم رده سنی بالایی دارند، اما هنوز هم تیم خوبی است و نباید قدرتش را نادیده بگیریم.
صالحی در پایان به سطح بالای رقابت های قهرمانی جهان اشاره کرد و افزود: سال شلوغی را در پیش داریم و هدف اصلی ما رقابت های قهرمانی جهان است، اما فعلا نگاه ما به لیگ جهانی است و ملی پوشان جوان ما می توانند در این مسابقات محک خورده و برای رقابت های قهرمانی جهان آماده شوند. بعد از این مسابقات نیز بازی های پارا آسیایی جاکارتا را در پیش داریم که سطح کیفی پایین تری در مقایسه با لیگ جهانی و قهرمانی جهان دارد.

 

کد N1857694

وبگردی