آفتاب

شرط عجیب پدر اهورا برای رضایت دادن به قاتل چه بود؟ | جزییات جدید از پرونده اهورا قاسمی

شرط عجیب پدر اهورا برای رضایت دادن به قاتل چه بود؟ | جزییات جدید از پرونده اهورا قاسمی

شرط عجیب پدر اهورا برای رضایت دادن به قاتل چه بود؟ | وکیل مدافع مادر اهورا پس از اجرای حکم قاتل از شرطی پرده برداری کرد که پدر اهورا برای دادن رضایت گذاشته بود.


به گزارش آفتاب و به نقل از رکنا، صبح امروز حکم قصاص قاتل اهورا در زندان لاکان رشت با حضور پدر اهورا، وکیل وی و مسئولان زندان اجرا شد.

پس از اجرای حکم، مصاحبه ای از پدر اهورا منتشر شد که در قسمتی از آن به ماجرای بیرون کردن اهورا توسط ناپدریش و عدم واکنش مادر اهورا نسبت به این اقدام اشاره کرده بود.

حسن محمدی، وکیل مدافع مادر اهورا در گفتگو اختصاصی با خبرنگار جنایی رکنا دراین باره گفت: من از پایه این ماجرا را تکذیب می کنیم، و این سخنان از اساس کذب و خلاف واقع است.

وی در ادامه در خصوص علت عدم حضور مادر اهورا در لحظه اجرای حکم و آخرین جلسه دادگاه گفت: بخاطر اینکه درگیری پیش نیاید و حاشیه ای بوجود نیاید موکل بنده حضور پیدا نکرد.

محمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای که در آن طرف ماجرا قرار دارند از قضیه اهورا استفاده می کنند و به دنبال تلافی گذشته هستند این در حالی است که ادعاهای مطرح شده علیه مادر اهورا در جایی ثابت نشده است.

وکیل مدافع مادر اهورا با اشاره به شکایت از مادر اهورا در خصوص جعل صیغه نامه و ارتباط نامشروع گفت: چند روز پیش مادر اهورا در خصوص این اتهامات به دادسرا رفت و سپس بدون صدور هیچ گونه قراری دادگاه را ترک کرد و به خانه خود رفت. قطعا اگر دلایل کافی وجود داشت قراری برای موکل من صادر می شد.

وی ادامه داد: خانواده مقتول چندین بار با من برای اخذ رضایت تماس گرفتند اما موکل من راضی نبود و شرایط ایجاد شده در پی جنجال های رسانه ای مادر اهورا به گونه ای بود که بحث رضایت را منتفی می کرد.

محمدی در پایان با اشاره به تماس یکی از دوستان قاتل اظهار کرد: چند روز پیش یکی از دوستان قاتل با من تماس گرفت و گفت که برای اخذ رضایت پیش پدر اهورا رفته، وی نیز برای اخذ رضایت شرط گذاشته که در صورت اینکه کاری کند که مادر اهورا را بتواند محکوم کند، رضایت خواهد داد.

http://www.aftabir.com
کد N1857441

وبگردی