آفتاب
سرپرست شهرداری تهران:

همه معاونت‌ها باید مثل گذشته به کار خود ادامه بدهند

همه معاونت‌ها باید مثل گذشته به کار خود ادامه بدهند

سرپرست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه برنامه‌ها بر اساس ریل‌گذاری آقای نجفی ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: همه معاونت‌ها باید مثل گذشته به کار خود ادامه بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیع‌الله حسینی مکارم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از همه مدیران و کارکنان شهرداری می خواهم تا به کار خود ادامه دهند، اظهار داشت: سرپرستی دوران‌ گذار بوده و به طور قطع شورای شهر به زودی شهردار را انتخاب خواهد کرد.

سرپرست شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های خود گفت: برنامه‌ها مبتنی بر برنامه‌هایی است که شورای اسلامی شهر آن را پذیرفته و تکرار می‌کند؛ مبنای این برنامه قانون‌مداری در همه هزینه‌ها است. همچنین اطلاع‌رسانی شفاف به مردم جزو برنامه‌های اساسی ما است.

وی با بیان اینکه موضوعی را که مردم باید بدانند این است که منابع شهرداری در کجا هزینه می‌شود، تصریح کرد: این حق مردم است که این موضوع را مردم بدانند، همه قراردادهای بالای یک میلیارد تومان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. از طرف دیگر، فعالیت را بر مبنای ریل‌گذاری و زیرساخت‌هایی که آقای نجفی فراهم کردند، ادامه می‌دهیم.

حسینی مکارم همچنین تاکید کرد: همه معاونت‌ها باید مثل گذشته به کار خود ادامه بدهند؛ این در حالی است که شهردار تهران در گذشته در انتخاب معاونان و شهرداران با من مشورت می‌کرد.

سرپرست شهرداری تهران در مورد بازنشستگی خود گفت: در حال حاضر کارمند رسمی شهرداری تهران هستم.

کد N1856898

وبگردی