آفتاب

کسب 9 امتیاز یا رتبه تک رقمی

کسب 9 امتیاز یا رتبه تک رقمی

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در فصل هفدهم در حالیکه خریدهای اسم و رسم‌داری در فصل نقل و انتقالات داشت و هدایتش بر عهده سرمربی خوش رزومه‌ای مثل کرانچار بود نتوانست نتایج قابل قبولی بگیرد تا جایی که در میانه فصل ابراهیم‌زاده جای سرمربی کروات را گرفت تا درمان مقطعی برای مشکلات تیم باشد.

قرارداد ابراهیم‌زاده با سپاهان تا پایان فصل اعتبار دارد و در مورد ماندن یا جدا شدن وی در پایان فصل حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد.

مسعود تابش،‌ سرپرست باشگاه در مصاحبه‌های خود روشن شدن تکلیف ابراهیم‌زاده را منوط به پایان فصل و نتایج 3 بازی باقی مانده می‌داند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سپاهانی‌ها در صورتی قرارداد ابراهیم‌زاده را تمدید می‌کنند که او یا از 3 بازی باقی‌مانده هر 9 امتیاز را به طور کامل بگیرد یا با صعود دو پله‌ای نسبت به جایگاه حال حاضر این تیم رتبه تک رقمی کسب کند.

سپاهان 3 دیدار دشوار تا پایان فصل دارد که البته نتیجه بازی آخر این تیم مقابل استقلال در در نقش جهان خیلی تعیین‌کننده است و شاید اگر ابراهیم‌زاده به شرایط مورد نظر هم نرسد ولی استقلال را در هفته پایانی ببرد با توجه به اهمیت و حساسیت این بازی برای هواداران قراردادش با باشگاه تمدید شود.

کد N1856858

وبگردی