آفتاب

انتخاب معلم تدریس خصوصی در بزرگترین سایت تدریس ایران: ایران مدرس

انتخاب معلم تدریس خصوصی در بزرگترین سایت تدریس ایران: ایران مدرس

اگر می خواهید برای پیشرفت در درس و تحصیل از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید به منظور مشاهده کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی به سایت ایران مدرس www.IranModares.com به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران مراجعه نمائید. ایران مدرس تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی دارد و در هر زمینه ای و در هر جای ایران می توانید معلم خصوصی خودتان را از این سایت انتخاب نمائید.

مزایا و فواید کلاسهای تدریس خصوصی: استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل برای پیشرفت در درس و تحصیل کاملا مفید و موثر است. در کلاسهای تدریس خصوصی مدرس و معلم فقط با یک نفر شاگرد سر و کار دارد و به همین دلیل به خوبی می تواند سطح کلاس درس را به گونه ای تنظیم کند که مطمئن شود کلاسها مفید است. انعطاف کلاسهای تدریس خصوصی هم در زمینه تعداد جلساتی که برگزار می شود و هم در این زمینه که چه مطالبی ارائه شود به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه بسیار بالاتر است. اگر دانش آموز یا دانشجو خودش مطالب درسی را خوانده باشد می تواند برای رفع اشکال به صورت محدود از این کلاسها در حد دو یا سه جلسه استفاده نماید. در حالتی که اشکالات بسیار زیاد است و دانش آموز یا دانشجو غیبت های زیادی در کلاسهای اصلی خودش دارد و درس را اصلا خوب بلد نیست می توان تعداد جلسات بالاتری را برگزار نمود و به صورت پایه ای مطالب را ارائه کرد. در این کلاسها شاگرد می تواند هر سوالی را بپرسد و اشکالات خودش را برطرف نماید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هر سوالی را نمی توان پرسید و وقت محدود این کلاسها اجازه اینکه سوالات پایه ای پرسیده شود را به شاگردها نمی دهد.




ارتباط مستقیم و بدون واسطه با اساتید: با توجه به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی برای پیشرفت در درس و تحصیل استفاده کنید، برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. برای مشاهده لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در این سایت بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید. مزیتی که ایران مدرس به نسبت سایتهای مشابه دارد این است که در این وب سایت هیچ واسطه ای در کار نیست و به صورت مستقیم می توانید با خود مدرسین و اساتید در ارتباط باشید. شماره تماس مدرسین، به شرطی که خود استاد یا مدرس شماره ثبت کرده باشد، در این وب سایت نمایش داده شده است و شما می توانید مستقیما با خود اساتید حرف بزنید. نکته دیگر اینکه، مدرسین تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس اطلاعات کاملی ارائه نموده اند و در نتیجه با مشاهده لیست اساتید و رزومه آنها انتخاب بهترین مدرس برای شما راحت تر خواهد بود. از جمله اطلاعاتی که اساتید تدریس خصوصی در ایران مدرس ارائه نموده اند می توان به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی خود مدرس، سوابق تدریس و دانشگاهها و مدارسی که قبلا در آن تدریس کرده است، متاهل و یا مجرد بودن، قیمت و هزینه ای که استاد برای کلاسهای تدریس خصوصی در نظر دارد، دروسی که تدریس می کند و ... اشاره کرد. در نتیجه می توانید معلم مورد نظر خودتان را با توجه به شرایطی که در نظر دارید و مبلغی که می خواهید هزینه کنید انتخاب نمائید.





موارد استفاده و افزایش بازدهی کلاسهای خصوصی: اساتید ثبت نامی در ایران مدرس در زمینه های مختلفی از جمله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایران مدرس، فرانسه، آلمانی، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی، ابتدایی، متوسطه و کنکور و سایر دروس فعالیت دارند. به عنوان مثال برای قبولی با نمره بالاتر در امتحان، شاگرد اول شدن و یا داشتن معدل الف، پیشرفت در درس و تحصیل و ارتقای معدل، موفق شدن در کنکور و کسب درصد بالا و بدست آوردن رتبه خوب در کنکور، کسب رتبه خوب در المپیاد، یادگیری سریعتر و بهتر زبان انگلیسی و مکالمه زبان، قبولی در امتحان های بین المللی زبان مانند آیلتس و تافل و .... می توان از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرد. البته دانش اموزان و دانشجویان باید برای حصول بازدهی بیشتر در کنار شرکت در این کلاسها خودشان هم خوب درس بخوانند و تمرین و مسئله حل کنند. کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم برای یادگیری عمقی تر دروس و در ایام امتحانات برای حل نمونه سوالات امتحانی، جمع بندی و رفع اشکال کاملا مناسب و مفید است. اگر درس را خوب بلد نیستید در طول ترم از این کلاسها استفاده نمائید و برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید.




معلم خصوصی در هر زمینه ای: در سایت ایران مدرس www.IranModarse.com در هر زمینه ای می توانید معلم خصوصی خودتان را پیدا کنید. برای درس مفهومی فیزیک می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک در ایران مدرس استفاده کنید. اگر در درس ریاضی در مباحثی مانند حد و مشتق، انتگرال، رسم نمودار، تابع و دامنه و برد تابع، توابع نمائی و لگاریتمی، اتحادها و .... اشکال دارید می توانید در کلاسهای خصوصی هم درس این ترم را بخوانید و هم برای مباحث ذکر شده رفع اشکال کنید. سطح کلاسهای تدریس خصوصی کاملا قابل تنظیم است و به هر ترتیبی که برای شما مفید باشد قابل برگزاری است. در نتیجه در کوتاهترین زمان می توانید بیشترین حجم مطلب را یاد بگیرید و در درس و تحصیل موفق باشید.




قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی: نرخ کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند، دبیر رسمی هستند و یا در دانشگاه تدریس می کنند ممکن است برای کلاسهای خودشان هزینه بالاتری را در نظر داشته باشند. در ضمن، اگر کلاسهای تدریس خصوصی حالت تضمینی داشته باشد (در این حالت باید با مدرس بر سر تضمینی بودن کلاسها توافق کنید) مطمئنا هزینه آن بالاتر خواهد بود. در ضمن، کلاسهای خصوصی کنکور هم معمولا هزینه بالاتری دارد. به هر حال کنکور به نسبت امتحانات اهمیت بالاتری دارد و موفقیت در کنکور به نسبت قبولی در امتحان بیشتر در زندگی فرد تاثیر گذار است. در نتیجه قیمت این کلاسها هم بالاتر می باشد. عوامل مختلف دیگری بر قیمت کلاسهای خصوصی تاثیر می گذارد که از بین آنها می توان به تعداد جلسات تدریس خصوصی، درس و پایه ای که تدریس می شود، شهر محل تدریس، زمان برگزاری کلاسها (به عنوان مثال در ایام امتحانات که تقاضا برای تدریس خصوصی بالاتر است نرخ این کلاسها هم ممکن است بیشتر باشد) و ... اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی مقاله قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی که در سایت www.IranModares.com ثبت شده است را مطالعه نمائید.




سایر مطالب آموزشی ارائه شده در ایران مدرس: در سایت ایران مدرس علاوه بر ارائه خدمات تدریس خصوصی مطالب آموزشی، جزوات درسی و کنکور، نمونه سوال امتحانی، تست کنکور و مقالات مرتبط با موفقیت در تدریس و موفقیت در تحصیل هم ارائه شده است. برای مشاهده جزوات آموزشی، سوالات امتحانی و تست کنکور و .... در صفحه اصلی سایت ایران مدرس بر روی عبارت دانلود که در بالای صفحه نمایش داده شده است و برای مشاهده مقالات آموزشی مرتبط با موفقیت در تحصیل و کنکور و ... بر روی عبارت مقالات در بالای صفحه اصلی ایران مدرس کلیک نمائید.




با توجه به مطالب ارائه شده، در صورتیکه برای مطالعه بهتر دروس و یادگیری بهتر درسهایی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، دروس دانشگاهی و کنکور و .... قصد دارید از کلاسهای خصوصی استفاده کنید، یک راهکار بسیار خوب و عالی برای انتخاب مدرس و معلم خصوصی مورد نظرتان مراجعه به سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در این وب سایت در هر جای ایران و در هر زمینه ای می توانید معلم و مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. اگر خود شما مدرس هستید هم برای جذب شاگرد می توانید در این سایت عضو شده و مشخصات و سوابق تدریس و دروسی که توانایی درس دادن آنها را دارید ثبت کنید تا اطلاعات شما بدون واسطه در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار گیرد. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موثر و مفید برای جذب شاگرد و موفقیت در تبلیغات تدریس خصوصی مقاله نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موثر را بخوانید.
کد N1856208

وبگردی