آفتاب

پیشگیری از انجام ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی و کشاورزی

پیشگیری از انجام ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی و کشاورزی

به گزارش ایلنا، سعید رازانی دادستان خرم آباد در تشریح اهم اقدامات انجام در نوروز ۹۷ در سطح استان لرستان گفت: قبل از نوروز جلسات مشترکی با سازمان های متولی به منظور اجرای طرح بازدید و نظارت مستقیم بر تمامی رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی و خوراکی واقع در مسیر مسافران نوروزی برگزار شد که نتیجه آن انجام این بازدید ها و مطلوب بودن نحوه خدمات دهی به مسافران در این مراکز بود.

رازانی افزود:گشت های نوروزی ویژه نظارت بر اراضی کشاورزی و منابع ملی نیز با همکاری سازمان های مربوطه طرح ریزی شد چرا که عده ای سود جو به بهانه تعطیلی ایام نوروز ممکن بود به فکر ساخت و ساز غیر مجاز در این اراضی بیفتند.اما خوشبختانه با انجام این گشت ها مشکل خاصی گزارش نشد.

وی تاکید کرد:با همکاری نیروی انتظامی هم گشت های ویژه مقابله با سرقت از اماکن و منازل و کیف قاپی برقرار شد که خوشبختانه نتیجه بسیار مطلوبی داشت.

دادستان مرکز استان لرستان تصریح کرد:در مقام دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در طول مدت تعطیلات و با همکاران خود، بصورت حضوری به انجام سرکشی های لازم از مناطق و مراکز مختلف و برخورد با متخلفان و مجرمان احتمالی  اقدام کردم.

کد N1855494

وبگردی