آفتاب
بابک بهرام بیگی در گفتگو با مهر:

«دیوانه وار» را شهریور می‌سازم/ مواجهه یک کارتن خواب و شخص مرفه

«دیوانه وار» را شهریور می‌سازم/ مواجهه یک کارتن خواب و شخص مرفه

بابک بهرام بیگی که این روزها مشغول بازنویسی فیلمنامه «دیوانه وار» است درباره داستان فیلم و زمان ساخت آن توضیح داد.

بابک بهرام بیگی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول بازنویسی دوم فیلمنامه «دیوانه وار» هستم که فکر می کنم این مرحله خردادماه به پایان برسد و پس از پایان بازنویسی برای دریافت پروانه ساخت اقدام می کنیم.

وی افزود: این روزها شرایط ساخت برای همه سخت است و سختی این شرایط برای افرادی مثل ما که از سینمای مستقل هستند، دوچندان می شود از همین رو هنوز چشم انداز روشنی درباره زمان تولید «دیوانه وار» نداریم با این وجود به نظرم شهریور ماه زمان مناسبی برای ساخت این اثر است.

کارگردان «یک روز طولانی» عنوان کرد: «دیوانه وار» یک فیلم شهری و درباره اختلاف طبقاتی در جامعه است. فیلم ما داستان یک شخص کارتن خواب را به تصویر می کشد که با فردی از طبقه مرفه جامعه رو به رو می شود و مواجهه این ۲ فرد داستان فیلم را رقم می زند.

بهرام بیگی عنوان کرد: در صورتی که موفق به دریافت پروانه ساخت شویم این فیلم را در تهران کلید می زنیم و تمام صحنه های «دیوانه وار» در تهران ضبط می شود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر مشغول رایزنی با سرمایه گذاران برای تامین منابع مالی این فیلم هستیم اما هنوز به طور قطعی با کسی به نتیجه نرسیده ایم.

کد N1855447

وبگردی