آفتاب

منوچهری: جایگاه نفت قعر جدول نیست / به بقا در لیگ امیدواریم

منوچهری: جایگاه نفت قعر جدول نیست / به بقا در لیگ امیدواریم

امین منوچهری در گفت و گو با ایلنا، درباره شکست نفت تهران مقابل سایپا تهران گفت:  هر دو تیم بازی قشنگی را به اجرا گذاشتند و از کسی سوال کنید همین را می‌گوید. متاسفانه نتیجه به نفع ما نبود و روی ریسکی که انجام دادیم، گل چهارم را دریافت کردیم تا روند بازی به سایپا تمام شود.

او ادامه داد: می‌شد برای ما یک پنالتی اعلام شود و نتیجه با تساوی تمام شود. حالا اینگونه رقم خورده و بدون امتیاز برای ما تمام شد. 

منوچهری درباره شانس بقای نفت تهران در لیگ برتر عنوان کرد: اگر بتوانیم امتیازهای لازم را در سه بازی آینده بگیریم، قطعا ماندنی هستیم. اما جایگاه نفت واقعا اینجا نیست؛ ما از لحاظ فنی خیلی خوب عمل کردیم اما متاسفانه شرایط مدیریتی در نوسان بود و نتوانستیم آنطور که باید امتیازگیری کنیم اما با این شرایط دست و پا بسته نبودیم. شرایط خاص بود و بازی‌ها سخت پیش رفت. هنوز به بقا در لیگ امیدواریم و با اتفاق‌های شیرین این تلخی‌ها را از بین می‌بریم.

منوچهری درباره گلزنی‌اش بیان داشت: خیلی از این اتفاق خوشحالم. امیدوارم این گل ها باعث شود در لیگ بمانیم و ثمره ای داشته باشد.

مهاجم نفت درباره مشکلات مالی باشگاه بیان داشت: مسئولان باشگاه قول هایی داده اند که مشکلات را حل کنند و تلاش می‌کنیم تا اتفاقات خوب رقم بخورد.

کد N1855417

وبگردی