آفتاب

حمایت از محصولات ایرانی با تقویت بخش تقاضا

حمایت از محصولات ایرانی با تقویت بخش تقاضا

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی باید به یک فرهنگ در کشورمان تبدیل شود، گفت: سیستم بانکی مدبرانه با تقویت بخش تقاضا زمینه حمایت از محصولات ایرانی را در سال جاری فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه در دیدار نوروزی خود با مدیران این بانک با بیان اینکه هدف‌گذاری‌های صورت گرفته طی سالیان گذشته از سوی مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی همچون توجه به اقتصاد مقاومتی؛ تقویت تولید و حمایت از محصولات ایرانی حلقه‌های یک زنجیره هستند، افزود: همچون گذشته تمام تلاش خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به اجرا درآمدن اهداف دولت به‌کار خواهیم گرفت.

وی گفت‌: برای این منظور سیستم بانکی باید با برنامه‌ریزی مدبرانه در کنار تقویت بخش عرضه و مولد، زمینه حمایت و تقویت بخش تقاضا را نیز فراهم کند.

رئیس هیأت‌مدیره بانک سپه توازن بین درآمد و هزینه‌ها را از جمله مهم‌ترین اهداف این بانک برای سال جدید عنوان و اظهار کرد: انضباط مالی همواره سرلوحه اهداف و برنامه‌ریزی‌های بانک بوده و در سال جدید نیز بیش از گذشته این مهم مورد تاکید خواهد بود و ضمن توجه به افزایش درآمدها، هزینه‌های بانک مدیریت خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1855199

وبگردی