آفتاب

جز در موارد ضرورت تغییری در چینش نیروهای معاونت حقوقی نداده‌ام

جز در موارد ضرورت تغییری در چینش نیروهای معاونت حقوقی نداده‌ام

به گزارش ایلنا، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور امروز در دیدار نوروزی مدیران و کارکنان معاونت حقوقی ریاست جمهوری، با تشکر از زحمات و تلاشهای نیروهای این معاونت و تبریک سال جدید گفت: از نیمه سال ۹۶ به جمع شما پیوستم اما شاهد سنگینی و حجم بالای فعالیتهای معاونت حقوقی در همین مدت بودم.

وی افزود: با این وجود به جرات می‌گویم که با توجه به وضعیت داخلی و خارجی کشور و نیز اولویت‌های ابلاغی از سوی رئیس جمهور به معاونت حقوقی، سال ۹۷ سالی جدی تر و سخت تر به لحاظ کاری خواهد بود و همه باید عزم خود را برای اجرای موفق برنامه ها و ماموریت‌های این معاونت به کار بگیریم.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور اظهار داشت: همانطور که در سخنرانی معارفه خود در جمع همکاران معاونت تاکید کردم، جز در موارد ضرورت تغییری در چینش نیروهای معاونت نداده‌ام و همچنان از همه کسانی که کار علمی و کارشناسی می کنند، قاطعانه حمایت می کنم. از همه همکاران می خواهم که با وجود کمبودها، برای یک سال پرکار و جدی آماده باشند.

جنیدی تصریح کرد: در سال ۹۷ مسائل جدی و مهمی در عرصه های داخلی و بین المللی پیش روی نظام و دولت قرار دارد ، لذا باید تمام تمرکز و توان خود را صرف اجرای دقیق ماموریت‌ها ، وظایف و برنامه های خود کنیم که  در صدر آنها ، اولویت‌های ابلاغی رئیس‌جمهور است.

وی با اشاره به اینکه پیشینیان دور و نزدیک ما برای حراست از این کشور از جان خود مایه گذاشته اند، از همه معاونین، مدیران و کارکنان معاونت حقوقی ریاست جمهوری خواست که کمر همت بسته و عزم خود را برای عبور موفق از یک سال کاری سخت جزم کنند.

کد N1854960

وبگردی