آفتاب
اکتبر امسال و به میزبانی دانشگاه فرانکفورت؛

بیست و پنجمین کنگره سالانه انجمن مطالعات خاورمیانه برگزار می‌شود

بیست و پنجمین کنگره سالانه انجمن مطالعات خاورمیانه برگزار می‌شود

بیست و پنجمین کنگره سالانه انجمن مطالعات خاورمیانه آلمان در حوزه مستندات و تحقیقات معاصر، در اکتبر سال جاری میلادی در دانشگاه فرانکفورت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت مرکز تحقیقات اسلام جهان‌شمول در فرانکفورت، این کنگره با مشارکت کنفرانس «سیاست، مذهب و جامعه در خاورمیانه و شمال آفریقا» از چهارم تا ششم اکتبر ۲۰۱۸ در دانشگاه فرانکفورت برگزار می‌شود.

این کنگره، زیر نظر پرفسور سوزانه شرودر، رئیس مرکز تحقیقات اسلام جهان‌شمول در فرانکفورت برگزار می‌شود. وی از محققان رشته‌های علوم اجتماعی و انسانی که در حوزه خاورمیانه فعالیت می‌کنند، دعوت کرده‌ است تا پیشنهادهای خود را برای این کنگره ارسال کنند. این پیشنهادها می‌توانند در دو بخش پنل‌های از پیش‌سازماندهی شده و مقالات فردی ارائه شوند.

شرکت در پنل‌ها و کارگاه‌های از پیش سازمان‌یافته، با حداقل سه مقاله ارائه شده در حوزه خاورمیانه امکان‌پذیر است. برگزارکنندگان پنل‌ها مسئولیت بررسی کیفیت مقالات را بر عهده دارند و ممکن است مقالاتِ با خلاصه‌های کم‌کیفیت را رد کنند.

مقالات فردی به صورت موضوعی با پنل‌ها در ارتباط هستند. محققان در این کنگره ۲۰ دقیقه فرصت دارند تا به ارائه مقاله خود بپردازند و پس از آن ۱۰ دقیقه برای بحث و گفتگو درباره مقاله زمان دارند. مقالات می‌تواند به زبان‌های آلمانی و انگلیسی ارائه شوند. هر چند با توجه به ماهیت بین‌المللی کنگره، ترجیح بر استفاده از زبان انگلیسی است. در این کنگره حداکثر هر محقق می‌تواند دو مقاله فردی ارائه کند.

محققان می‌بایست توجه داشته باشند که خلاصه پیشنهادها برای مقالات فردی باید حداکثر ۳۰۰ کلمه و برای پنل‌ها ۱۰۰ کلمه باشد. علاقمندان به شرکت در این کنگره باید پیشنهادهای خود را تا ۱۶ ژوئن ۲۰۱۸ به آدرس مرکز تحقیقات جهانی اسلام در فرانکفورت ارسال کنند. تصمیم‌گیری در مورد پذیرش یا رد پیشنهادات تا تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۸ اعلام خواهد شد.

کد N1854348

وبگردی