آفتاب

استخدام برگزیدگان ۱۳ دوره مسابقات روبوکاپ در دانشگاه آزاد

استخدام برگزیدگان ۱۳ دوره مسابقات روبوکاپ در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد از استخدام برگزیدگان ۱۳ دوره مسابقات رباتیک در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد رهبر در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران برگزاری این رقابت‌ها را نمایش قدرت و اقتدار جوانان توصیف کرد و افزود: در این مسابقات جوانان توانسته‌اند شعار «ما می‌توانیم» را به اثبات برسانند و آن را تبدیل به شعار «ما توانسته‌ایم» کنند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها از امروز آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: جوانان با حضور در این رقابت بین‌المللی توانایی‌های خود را محک خواهند زد چرا که این مسابقه تنها یک مسابقه نیست و یک رقابت خودباوری است.

رهبر اضافه کرد: جوانان با حضور در این رقابت‌ها باور خواهند کرد که چیزی از دنیا کم ندارند ولی باید بدانند که این رقابت آغاز یک حرکت است و ماندن در این آغاز، شایسته ما نخواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد با طرح این سوال که ما باید تا چه اندازه و تا چه زمان خود را در عرصه‌های بین‌المللی به اثبات برسانیم، خاطر نشان کرد: محققان ایرانی در سال‌های گذشته توانسته‌اند رتبه‌های خوب و مقام‌های قهرمانی را در عرصه‌های جهانی کسب کنند ولی کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

رهبر از برنامه‌های این دانشگاه برای جذب نخبگان خبر داد و گفت: بر این اساس همه افرادی که در دوره‌های قبل و این دوره حائز رتبه‌های برتر شوند به استخدام دانشگاه آزاد و مورد حمایت این دانشگاه قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: این حمایت در راستای تبدیل محصول آن‌ها به یک نمونه تجاری است.

رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: هدف ما از این اقدام توجه به برتری‌های علمی و تولید ثروت است تا بتوانیم شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است را محقق کنیم.

انتهای پیام

کد N1854333

وبگردی