آفتاب

بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی قم در کشور بی‌نظیر است

بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی قم در کشور بی‌نظیر است

به گزارش ایلنا، آیت الله علوی گرگانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: در مدت تصدی وزارت بهداشت، حسن عمل، معرف شخصیت شما بوده و دلسوزی هایی که برای خدمت به مستضعفان داشته اید، ارزشمند است.

ایشان افتتاح بیمارستان شهدا قم و پیشرفت مناسب بیمارستانهای امیرالمومنین(ع) و ۱۰۰۰ تختخوابی قم را حرکتی مفید و ارزشمند عنوان کرد و افزود: بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی قم در کشور، بی نظیر و نمونه است چراکه وسیله آسایش بیشتر مردم قم، استانهای مجاور و زائرین را فراهم می کند.

 آیت الله سبحانی نیز از هاشمی به عنوان یکی از سرمایه های کشور یاد کرد و گفت: امیدواریم که اقداماتی که در خدمت به مردم شروع کردید با موفقیت ادامه پیدا کند.

ایشان تعداد قربانیان حوادث ترافیکی در ایام تعطیلات نوروز را  در شان جمهوری اسلامی ایران ندانست و افزود: ۳۰ نفر از سرمایه های ارزشمند کشور در کشتی سانچی شهید می شوند،  به درستی عزای عمومی اعلام می شود و مسئولان پیام می دهند و یا در حادثه سقوط هواپیما بیش از ۶۰ نفر جان خود را از دست می دهند که مسئولان و افراد مختلف، پیام می دهند و همه متاثر می شویم اما در تعطیلات نوروز، در تصادفات سرمایه عظیمی از کشور را از دست می دهیم و هیچ مقامی هیچ عکس العملی نشان نمی دهد که سوال برانگیز است.

این مرجع عالیقدر تاکید کرد: دولت باید تصمیماتی بگیرد که تلفات حوادث جاده ای، کاهش پیدا کند البته رسانه ها و صدا و سیما نباید با وضعیت نامناسب کیفیت خودروها و جاده های کشور، مردم را تشویق به سفر کنند بلکه مردم در این ایام در شهر خود به صله ارحام برسند البته سفرهای ضروری انجام شود اما فراموش نکنیم که در این ایام، سرمایه عظیمی از کشور را از دست می دهیم.

حضرت آیت الله العظمی سبحانی در پایان اظهار داشت: طرح تحول سلامت در کشور، انعکاس بسیار خوبی داشته و بسیاری از مردم کشور، این طرح را می پسندند و امیدواریم که تا پایان سال با حمایت دولت، کمبود های آن برطرف شود چراکه این طرح در جامعه بسیار اثرگذار است.

گفتنی است وزیر بهداشت با آیت الله صافی گلپایگانی نیز دیدار و گفتگو کرد.

کد N1853940

وبگردی