آفتاب

رفیعی: آرزو دارم به همراه ایران در جام جهانی باشم

رفیعی: آرزو دارم به همراه ایران در جام جهانی باشم

به گزارش ایلنا، روزنامه استاد الدوحه سروش رفیعی، هافبک ایرانی الخور قطر را فردی محاظه کار عنوان کرد و می‌گوید او با رسانه‌های داخل ایران مصاحبه نمی‌کند. روزنامه قطری گفت و گویی با بازیکن سابق پرسپولیس، فولاد و تراکتورسازی تبریز انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

* جو فوتبال دوحه را چطور دیدی؟

نه ماه حضورم در اینجا فرصت عالی و یک تجربه مهم برای من است. لیگ قطر بسیار دشوار است و شما همیشه خودتان را در معرض فشار می‌بینید. از حضور در این کشور بسیار خوشحالم و به پایان خوش این فصل به همراه الخور و راهیابی به مرحله بعدی جام حذفی فکر می‌کنم. 

* عملکرد شما در الخور موفق بوده، آیا فشارها مانع از نمایش بهتر شما نشد؟

می‌توانم بگویم بله. شرایطی وجود داشت که گذشت. در همه باشگاه‌ها فشار روی بازیکنان خارجی بیشتر است. انتظارات همیشه بالاست. من در بهترین فرم قرار ندارم چون از کشور دیگری آمدم اما به قرادادم متعهد هستم. گاهی اوقات شرایط طبق روال معمول برای یک بازیکن نیست. شروع خوبی با مربی قبلی داشتم. سپس نصیف البیوی مربی فعلی وارد شد. او تنها مربی خوبی نیست و یک بازیکن عالی است. او به من گفت در مرکز زمین بازی کنم و دستور العمل ها را به اجرا بگذارم.

* وضعیت قراردادت با الخور.

اجازه بدهید به شما رک و پوست کنده بگویم؛ من نمی‌خواهم در موارد پیچیده دخالت کنم. اولا قرارداد من در پایان فصل به اتمام می‌رسد. دوما فصل هنوز تمام نشده است. یک تور در لیگ وجود دارد. ما منتظر به دست آوردن سه امتیاز بازی بعدی هستیم. باید به چیزهای دیگر هم فکر کنیم. 

* درباره پیشنهادها صحبت نکردید.

با مدیر برنامه‌هایم با مدیر باشگاه الخور صحبت کردیم. بله پیشنهاد دارم اما از ماندن در تیم الخور نیز خوشحال خواهم شد. پس از پایان مسابقات امیر کاپ قطر درباره آینده‌ام تصمیم گیری می‌کنم. نمی‌توانم نام باشگاه‌‌ها را بگویم اما از خارج قطر هم پیشهاد دارم. در واقع قصد دارم فوتبالم را در خارج از ایران دنبال کنم. 

* مدیریت باشگاه الخور چطور بود؟

مدیریت بسیار خوبی است، رئیس باشگاه و رئیس کارکنان، و همچنین مدیران. می‌خواهم در تقویت تیم موفق باشم و آرزو می‌کنم یک فصل دیگر موفق باشند. 

* درباره تیم ملی ایران هم صحبت کن. از حضور در جام جهانی ناامید شده‌ای؟

ایران دومین تیمی است که پس از برزیل به جام جهانی روسیه صعود کرد. یکی از اولین تیم‌های آسیاست.شاید احساس ناامیدی داشته باشید اما در خط میانی ایران دو بازیکن خوب حضور دارند و با وجود رابطه خوب من با سرمربی شاید او فاکتورهایی را در نظر گرفته که مربوط به عملکردم در الخور نیست. اما من آرزو دارم که بتوانم با جام جهانی در ایران باشم.

کد N1853615

وبگردی