آفتاب

گمانه‌زنی درباره واژه رازآلود سرمربی تیم‌ملی در بیانیه اخیر؛ منظور کی‌روش از «three toners» کیست؟

گمانه‌زنی درباره واژه رازآلود سرمربی تیم‌ملی در بیانیه اخیر؛ منظور کی‌روش از «three toners» کیست؟

کارلوس کی‌روش امروز در بخشی از بیانیه خود به صورت رمزآلود از Three tenors عذرخواهی کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از صحبت‌های تند منتقدان کارلوس کی‌روش علیه برنامه‌ای که سرمربی تیم ملی آن را "برنامه ویژه آماده‌سازی" بازیکنان داخلی خوانده، کی‌روش امروز در دو بخش جداگانه به این حرفها و انتقادها پاسخ داد.

او در بخش اول این بیانیه با اشاره به بازی مهیج رئال و یوونتوس به صورت کنایه‌آمیزی از حرف‌های قبلی‌اش درباره سطح پایین بازیکنان داخلی در مقایسه با ستاره‌های اسپانیا و پرتغال عذرخواهی کرد. او در بخشی از این بیانیه به گروه معروف "سه تنور" اشاره کرد و گفت به صورت ویژه از "three tenors عذرخواهی می‌کند.

"سه تنور" گروهی است که لوچانو پاوراوتی در سال 1990 به همراهی خوزه کارراس و پلاسیدو دومینگو تشکیل دادند و این گروه به شهرتی جهانی رسید. استفاده از این کلمه رازآلود، تحلیل‌های مختلفی را درباره منظور کارلوس کی‌روش به وجود آورده است اما شاید جستجوی نام این گروه و تصاویر به دست آمده به خوبی حداقل منظور یکی از افراد مدنظر کارلوس کی‌روش را روشن کند؛ کسی که شباهت ظاهری و استایلش به خوبی نشان می‌دهد که منظور کی‌روش از یکی از این "سه تنور" چه فردی است. شاید منظور کی‌روش همان کسی باشد که کوچکترین حرفش با واکنشی از سوی طرف مقابل همراه می‌شود.  [span]
[span]
[span] [span]254 41

کد N1853404

وبگردی