آفتاب

قوه قضائیه چتر حمایتی‌اش از سرمایه‌گذاران را بیشتر کند

قوه قضائیه چتر حمایتی‌اش از سرمایه‌گذاران را بیشتر کند

 

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی صبح امروز به مناسبت فرارسیدن سال جدید با جمعی از مسئولان، مدیران و کارکنان ادارات استان قم از جمله استاندار، شهردار، اوقاف و امور خیریه، اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، شورای عالی استان، صندوق کارآفرینی امید، منابع طبیعی، بانک ها، صنعت، معدن و تجارت و... دیدار و گفت‌‌‌وگو کرد.

همچنین دیدار نوروزی جمعی از مردم و اقشار و گروه های مردمی قم امروز با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده قم انجام شد.

براساس این گزارش، لاریجانی در این دیدار با اشاره به اینکه باید شرایط داخلی کشور را به درستی ترسیم و درک کرد، گفت: باید بستر سرمایه‌‌گذاری را برای سرمایه‌‌گذاران تسهیل کنیم تا با ایجاد رغبت در این حوزه معضلات و مشکلات حل شود.

وی با اشاره به اینکه تمام بخش‌های کشور باید پشتیبان سرمایه‌گذاران باشند، اظهار داشت: باید قوانین این عرصه را تسهیل کنیم و همچنین قوه قضائیه نیز چتر حمایتی‌اش را بیشتر کند تا سرمایه‌‌‌گذاران احساس کنند همه قوا پشتیبان آنها هستند.

لاریجانی ادامه داد: هم‌‌اکنون فشارهای بیرونی وجود دارد، لذا باید با مقاوم‌‌سازی و سرمایه‌‌گذاری داخلی این فشارها را کاهش دهیم.

کد N1853227

وبگردی