آفتاب

ذوب رکورد فوق العاده سرخابی ها توسط سربازهای ژنرال/ بازگشت به 344 روز قبل!

ذوب رکورد فوق العاده سرخابی ها توسط سربازهای ژنرال/ بازگشت به 344 روز قبل!

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 1-0 به مهمان خود الدحیل باخت تا همچنان با شش امتیاز در جدول رده بندی در رده دوم باقی بماند.

شاگردان امیر قلعه نویی همچنین اولین باخت خانگی این فصل خود را تجربه کردند. آنها پیش از این در خانه خود به دو برد 2-0 مقابل الوحده و لوکوموتیو رسیده بودند و حالا الدحیل این آمار فوق العاده را خراب کرد.

البته باخت ذوب آهن فقط آمار بازی های خانگی  خودش را خراب نکرد و این شکست عواقب سنگین تری هم داشت. مردان ژنرال اولین تیم ایرانی این فصل لیگ قهرمانان آسیا نام گرفتند که در خانه و در خاک ایران شکست خوردند.

پیش از این در 8 بازی اخیر چنین اتفاقی رخ نداده بود اما باخت ذوبی ها اجازه نداد این روند قابل قبول ادامه پیدا کند. این تیم اصفهانی در بازی پلی آف 3-1 آیزاول هند را برد و در ادامه با دو گل تیمهای الوحده امارات و لوکوموتیو ازبکستان را از پیش رو برداشت.

استقلال در برابر العین امارات به تساوی 1-1 رسید و با دو گل از سد الریان قطر گذشت. تراکتورسازی مقابل الجزیره به تساوی بدون گل رسید و در هفته پایانی میزبان الغرافه قطر خواهد بود. پرسپولیس هم موفق شد با نتیجه 3-0 از سد نسف قارشی بگذرد و مقابل الوصل امارات به برتری 2-0 رسید.

داستان وقتی جالب تر می شود که آخرین باخت تیمهای ایرانی در داخل کشور پیش از بازی روز گذشته، بازهم به وسیله تیم ذوب آهن رقم خورده است. آنها فصل قبل هم تنها بازنده تیمهای ایرانی در بازی های خانگی نام گرفتند و با نتیجه 3-0 به العین بازی را واگذار کردند.

حال باید دید پرسپولیس و تراکتورسازی در دو بازی خانگی باقیمانده مقابل السد و الغرافه چه نتیجه ای را به دست می آورند.

کد N1853146

وبگردی