آفتاب

هفته تاریک مهاجمان ایرانی در رقابت‌های آسیایی

هفته تاریک مهاجمان ایرانی در رقابت‌های آسیایی

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چهار نماینده ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در هفته پنجم عملکرد ضعیفی از نظر گلزنی داشتند، علاوه بر اینکه به در 3 بازی هیچ گلی به ثمر نرسید، استقلال 2 گل به ثمر رساند که از سوی مهاجمان تیمش نبود.

در بازی پرسپولیس مقابل السد قطر با نیمکت نشینی منشا تنها مهاجم نوک تخصصی این تیم علی علیپور بود که نتوانست دروازه این تیم را باز کند و بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرخپوشان تهرانی در گلزنی ناکام باشند.

در بازی استقلال هم که تنها نماینده ایران بود که این هفته موفق به گلزنی شد ولی از 2 گلی که آبی‌پوشان مقابل الریان به ثمر رساندند تنها یکی‌اش در جریان بازی بود که توسط جپاروف به ثمر رسید و گل دوم را هم وریا غفوری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

آبی‌پوشان بازی را بدون مهاجم آغاز کردند و فرشید اسماعیلی جلوترین بازیکن این تیم بود و شفر تصمیم به نیمکت نشین کردن انصاری و قربانی گرفت. در این میان علی قربانی در دقیقه 81 وارد زمین شد و در دقایق کوتاه حضورش در زمین کاری از پیش نبرد.

تراکتورسازی مقابل الاهلی عربستان 2 بر صفر شکست خورد تا این تیم هم در گلزنی ناکام بماند. فرزاد حاتمی،‌ ارسلان مطهری و محمد ابراهیمی مهاجمان تراکتورسازی بودند که در این بازی هم در گلزنی ناکام بودند و محمدرضا آزادی هم در دقایق پایانی وارد زمین شد و کاری از پیش نبرد تا تراکتورسازی در 5 بازی آسیایی خود تنها یک گل به ثمر رسانده باشد.

بازی دیگر این هفته تقابل ذوب‌آهن با الدحیل بود که با وجود ایجاد موقعیت‌های زیاد گلی وارد دروازه حریف قطری نشد و ذوبی‌ها یک بر صفر نتیجه را واگذار کردند تا استنلی و تبریزی نتوانند آمار گل‌های زده خود را افزایش دهند.

بدین ترتیب در مجموع 4 بازی تیم‌های ایرانی تنها 2 گل توسط استقلال به ثمر رسید و سهم مهاجمان صفر بود.

کد N1853076

وبگردی