آفتاب

بازدید بیش از ۳۵۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری قلب طهران

بازدید بیش از ۳۵۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری قلب طهران

شهردار منطقه ۱۲ تهران از بازدید بیش از ۳۵۰ هزار نفر از شهروندان و گردشگران نوروزی از جاذبه های گردشگری قلب طهران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان حسین محسنی شهردار این منطقه گفت : با برنامه ریزی دقیق و مناسب صورت گرفته بین همه بخش های مرتبط با حوزه گردشگری در قلب طهران جهت ارایه خدمت به شهروندان در ایام نوروز ، ۱۲۵ تور پیاده و رایگان توسط مدیریت بافت تاریخی و ستاد گردشگری منطقه ۱۲ برگزار و بیش از ۴۵۰۰ نفر از خدمات این تورها بهره مند شدند.

وی افزود : آمادگی محورها و مسیرهای گردشگری در حصار صفوی و حصار ناصری ، موجب شد بیش از ۳۵۰ هزار شهروند و گردشگر داخلی و خارجی با کمک نقشه های گردشگری ضمن بازدید ، با فرهنگ و معماری  اصیل اسلامی و ایرانی و سبک زندگی گذشته تهرانی ها نیز آشنا شوند .

شهردار منطقه ۱۲ ادامه داد: در طی ایام نوروز بیش از ۷۶ هزار نفر از گذر گردشگری باب همایون ، بیش از ۶۱ هزار نفر از گذر گردشگری سی تیر و بیش از ۶۸۰۰ نفر از گذر گردشگری امامزاده یحیی به عنوان گذرهای اصلی گردشگری قلب طهران و مابقی نیز از موزه ها من جمله موزه لوور در تهران ، محدوده ی بازار بزرگ و ... بازدید نمودند.

کد N1853039

وبگردی