آفتاب
وزیر آموزش و پرورش:

مدارس باید دانش آموز توانا در حل مسائل زندگی تربیت کنند

مدارس باید دانش آموز توانا در حل مسائل زندگی تربیت کنند

وزیر آموزش‌ و پرورش در دیدار صمیمی با مدیران و کارکنان حوزه ستادی گفت: در سال ۹۷ مدارس باید به سمتی بروند که دانش‌آموزان پس از خروج از مدرسه توانایی حل مسائل زندگی را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال جدید با معاونان، مدیران‌کل، کارشناسان و کارکنان حوزه ستادی دیدار کرد و آغاز سال جدید را به آنها تبریک گفت.

در این دیدار بطحایی گفت: صرف‌نظر از رده‌های سازمانی مختلف، همه ما اعضای یک خانواده هستیم؛ خانواده‌ای که موفقیت یا ناکامی نظام آموزش‌ و پرورش به‌ پای آن نوشته خواهد شد، بنابراین موفقیت ما در گروی تلاش همه اعضا هست؛ ملاک موفقیت بر اساس کار یک فرد سنجیده نمی‌شود و این کار جمع و گروه است که باعث موفقیت می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت‌هایی که در دوره چندماهه دولت دوازدهم در این وزارتخانه انجام‌ شده است، گفت: کارهای زیادی را باهم شروع کرده‌ایم و به‌واسطه تلاش همکاران، موفقیت‌های زیادی داشته‌ایم و سختی‌های زیادی هم‌پشت سر نهادیم و کارهایی را که امید موفقیت در آن کم بوده را با یکدیگر به سرانجام رساندیم اما این مقدار فعالیت کافی نیست و باید تلاش بیشتری کرد.

بطحایی با ترسیم نقشه راهبردی وزارت آموزش و پرورش افزود: در سال ۹۷ مدارس باید به سمتی بروند که دانش‌آموزان پس از خروج از مدرسه توانایی حل مسائل زندگی را داشته باشند.

کد N1852989

وبگردی