آفتاب

کارگر اخراجی شرکت بهشهر اقدام به خودکشی کرد

کارگر اخراجی شرکت بهشهر اقدام به خودکشی کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز سه‌شنبه (۱۴ فروردین ماه) یکی از کارگران سابق شرکت بهشهر در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج، با رفتن به ارتفاع طبقه ششم ساختمان این شرکت اقدام به خودکشی کرد.

این فرد که دارای چند سال سابقه کار در بخش حراست شرکت بهشهر را داشت، حدودا دو سال پیش به اتهام سرقت از کار اخراج شده بود.

علیرضا فتحی (رئیس کانون شورای اسلامی جنوب غرب تهران) با تایید این خبر به ایلنا گفت: کارگر سابق شرکت بهشهر بسیار نگران وضعیت شغلی خود بود. او حدودا دو سال پیش از واحد حراست شرکت بهشهر اخراج شده بود.

او گفت: کارگر مذکور حوالی ساعت ۳ بامداد امروز وارد محل کار سابق خود شده و ضمن به آتش کشیدن چند خودرو در پارکینگ، با رفتن به پشت بام ساختمان ۶ طبقه شرکت قصد خودکشی داشت که با ورود به موقع عوامل امدادگران نجات پیدا می‌کند.

فتحی با اشاره به فشار روانی ناشی از بیکاری و مشکلات خانوادگی که بر کارگر سابق شرکت بهشهر  وارد آمده، گفت: اقدام به خودکشی و آتش زدن چند خودرو ازسوی این کارگر در نتیجه مشکلاتی است که وی طی این مدت با آنها درگیر بوده است. او همچنین سعی داشته با رفع اتهام خود، به کار سابق خود بازگردد که این امکان برای وی فراهم نشده بود.

کد N1852587

وبگردی