آفتاب

خلاصه بازی دیشب پرسپولیس نسف | پرسپولیس 0 نسف قارشی 0 | صعود قطعی شد

خلاصه بازی دیشب پرسپولیس نسف | پرسپولیس 0 نسف قارشی 0 | صعود قطعی شد

بازی پرسپولیس نسف قارشی شب گذشته در حالی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید که پرسپولیسی ها برای صعود به مرحله بعد، تنها به یک امتیاز نیاز داشتند. الوصل و السد دو همگروهی دیگر پرسپولیس هردو بازی های خود را در خانه نسف قارشی به این تیم ازبکستانی واگذار کرده بودند. خلاصه بازی پرسپولیس نسف را در ادامه ببینید...

خلاصه بازی پرسپولیس نسف



جزئیات بازی دیشب پرسپولیس نسف قارشی


شاگردان برانکو ایوانکوویچ در ورزشگاه شهر قارشی موفق به کاری شدند که تیم های بزرگی چون الوصل و السد، از انجام آن ناکام مانده بودند.
به گزارش "ورزش سه"، برانکو به هدفی که داشت رسید و موفق شد از تیم خطرناک نسف قارشی، یک امتیاز حساس را بگیرد. سرخ ها برای صعود به همین تساوی احتیاج داشتند و با ارائه نمایشی حساب شده، آن را به دست آوردند.
پیش از این، نسف قارشی دو تیم دیگر گروه را در ورزشگاه خانگی زمین گیر کرده و با همان دو پیروزی شانس صعود را زنده نگه داشته بود اما آبی پوشان ازبک از پس پرسپولیس بر نیامدند و در خانه از این رقابت ها حذف شدند.
آن ها در هفته دوم، الوصل را با یک گل شکست دادند و این در حالی بود که 15 موقعیت خلق کردند و تنها 3 موقعیت به حریف دادند! یک هفته بعد با چهار گل در قطر به السد باختند اما بازی بعد و در مرکزی قارشی، تیم پرمهره و قدرتمند قطری را از پیش رو برداشتند.
حالا پرسپولیسی ها در کنار قطعی کردن صعود، موفق شدند اولین امتیاز خانگی را از تیم نسف قارشی بگیرند.
کد N1852217

وبگردی