آفتاب

نوه پادشاه بحرین پیروزی ارتش سوریه در غوطه شرقی را تبریک گفت!

نوه پادشاه بحرین پیروزی ارتش سوریه در غوطه شرقی را تبریک گفت!

به گزارش ایلنا، «عبدالله بن‌محمد آل‌خلیفه» نوه پادشاه بحرین، امروز- دوشنبه- در پیامی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «پیروزی‌های ارتش سوریه در غوطه شرقی، بر سوریه و ملت آن مبارک‌‌باد.»

تاکنون صحت این حساب کاربری در توییتر، که به نام نوه پادشاه بحرین است، تایید نشده است. این حساب بیش از ۳۵۰ هزار فالوور دارد.

طبق این گزارش، ارتش سوریه و متحدانش طی ۶ هفته اخیر توانسته‌اند ۹۵ درصد غوطه شرقی را به کنترل خود درآورند و در همین مدت بیش از ۴۵ هزار شورشی و بستگانشان این منطقه را به سوی ادلب یا دیگر مناطق در اختیار مخالفان در شمال سوریه ترک کرده‌اند.

همزمان با این پیشروی‌های بزرگ ارتش سوریه و نیروهای متحد، کشورهایی، که با هدف سرنگون کردن نظام در سوریه و تجزیه آن، توطئه علیه این کشور را رهبری می‌کردند به شکست اذعان می‌کنند و پرچم‌های سفید را بالا می‌برند و نیروهایش را خارج می‌کنند. اعلام تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برای پایان قریب‌الوقوع حضور نظامی این کشور در سوریه، و اذعان «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی به باقی ماندن «بشار اسد» در قدرت، از نمونه‌های این ارزیابی مواضع بازیگران در بحران سوریه است.

کد N1851982

وبگردی