آفتاب

در آلبانی هم رسم عیدی دادن وجود دارد/ سپاهان به مسیر قهرمانی برمی‌گردد

در آلبانی هم رسم عیدی دادن وجود دارد/ سپاهان به مسیر قهرمانی برمی‌گردد

چه شد به ایران آمدی و سپاهانی‌شدی؟

کرانچار از قبل روی من شناخت داشت و درابتدای فصل دنبال جذب من بود که تحت قرارداد با باشگاهم بودم و نشد در آن مقطع اضافه شوم به همین خاطر نیم فصل اضافه شدم ولی متاسفانه مدت زیادی نشد با کرانچار همکاری کنیم.

کار با ابراهیم‌زاده چطور است؟

مربی خوب و کاربلدی است و زحمت زیادی برای تیم می‌کشد. شور و شوق زیادی برای پیروزی دارد و این را به خوبی به تیم منتقل کرده است و تاثیرش را گذاشته است.

عملکرد خودت را چطور دیدی؟

من دیر به تیم اضافه شدم و قطعا زمان لازم است تا با شرایط تیم هماهنگی پیدا کنم. ضمن اینکه مصدومیتی به سراغم آمد که بدموقع بود و کمی مرا عقب انداخت ولی در ادامه تمام تلاشم را می‌کنم بازیکن مفیدی برای تیمم باشم.

از نوروز در ایران چقدر می‌دانی؟

چیزهایی شنیده‌ام و اتفاقا ما مراسم مشابهی در آلبانی داریم. ما در سال 2 عید داریم که یکی همان کریسمس است و یکی هم عیدفطر است و در آن تقویم قمری نو می‌شود و هر دو مراسم را جشن می‌گیریم و مراسمی هم داریم که مخصوص این دو جشن است.

کمی در مورد آن توضیح می‌دهی؟

غذای مخصوص به عید ما کباب اردک است و غذایی هم به نام بورک داریم که در سال نو سرو می‌شود. ما هم مثل شما رسم عیدی دادن داریم و این تشابه برایم جالب بود. دوست دارم نوروز ایران را هم تجربه کنم و ببینم چطور است. چیزهای زیادی از آن شنیدم و اطلاعاتی کسب کردم ولی دوست دارم از نزدیک ببینم.

سال 97 برای سپاهان چطور سالی خواهد بود؟

روز به روز پیشرفت می‌کنیم و با این شرایط آینده خوبی برای تیم تصور می‌کنم. امیدوارم سال آینده نتایج بهتری برای تیم رقم بخورد و سپاهان به همان مسیر قهرمانی که هواداران دوست دارند و انتظار دارند برگردد.

آرزویت در سال جدید چیست؟

سلامتی و خوشحالی برای همه مردم ایران و دنیا آرزویی است که همیشه دارم و در عید ایران هم چنین آرزوی خواهم داشت

کد N1851865

وبگردی