آفتاب

اماکن گردشگردی برای بهره مندی جانبازان و معلولان مهیاتر شود

اماکن گردشگردی برای بهره مندی جانبازان و معلولان مهیاتر شود

مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تهران کمک کنند که اماکن گردشگری و دیدنی برای استفاده جانبازان، ایثارگران و معلولان مهیاتر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، "رضا جلالی "در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران اظهار داشت: ابتکار و خلاقیت های دوستان جوانمان در ستاد گردشگری برای میزبانی از میهمانان نوروزی واقعا شایسته تقدیر و ستایش است.

وی افزود: فعالیت این ستاد علاوه بر خدمات دهی به گردشگران،به نوعی  موجب "کار آفرینی موقت"نیز شده و شاهدیم که طیف جوانی در این ستاد و ایستگاه های اطلاع رسانی مستقر در سطح شهر، "ایثارگرانه " و "مخلصانه"مشغول فعالیت هستند.

مدید کل امور ایثارگران شهرداری تهران اشاره کرد: باید تلاش های دوستانمان در ستاد گردشگری دیده شود،عزیزانی که در اینجا مشغول فعالیت هستند، به واقع خدمت بزرگی به هموطنان و کشور می کنند.
 
این مقام مسئول تاکید کرد:اقدامات همکارانمان در  ستاد گردشگری شهرداری تهران،روح تازه ای را به کالبد شهر تهران تزریق کرده و  به مسافران خدمات مطلوبی ارائه می شود.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا  اماکن گردشگری و تفریحی شهر تهران برای بهره مندی جانبازان آماده است؟ گفت:قطعا شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران باید کمک کنند که زیر ساخت های گردشگری  تقویت و اماکن  گردشگری و دیدنی برای استفاده جانبازان،ایثارگران و معلولان مهیاتر شود.

کد N1851600

وبگردی