آفتاب
از کجا می‌دانید سردار آزمون مرا تهدید کرده است؟

برانکو: در دربی داور 2 پنالتی ما را ندید/ اشتباهات داوری از حد خود گذشته است

برانکو: در دربی داور 2 پنالتی ما را ندید/ اشتباهات داوری از حد خود گذشته است

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در حاشیه نخستین تمرین تیمش پس از شکست مقابل سایپا در جمع خبرنگاران صحبت کرد.

برانکو صحبت‌هایش را با انتقاد از داور در صحنه مشکوک به آفساید گل اول سایپا شروع کرد و اظهار داشت: بله داور اشتباه کرد و من به همین دلیل من ناراحت هستم. داور مستقیما روی نتیجه بازی تاثیر گذاشت و این موضوع با شوق و هیجان هواداران بازی می‌کند. با سرنوشت بازیکنان و ما هم بازی می‌کند. متاسفانه در کل فصل همینطور بوده و از حد و مرزش گذشته است.

وی افزود: مقابل نفت تهران و نفت آبادان ۴ پنالتی در مجموع، مقابل استقلال ۲ پنالتی و چند صحنه دیگر که حضور ذهن ندارم چیزهایی است که در نتایج ما تاثیر گذاشته است. روز گذشته هم داور مستقیما روی نتیجه تاثیرگذار بود و ناراحت هستم و حق هم دارم ناراحت باشم.

وی ادامه داد: بازیکنانم در تمرین و بازی‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و بعد یک نفر می‌آید و روی سرنوشت آنها تاثیر می‌گذارد. البته ما همیشه انتقاد به عملکرد خودمان هم داریم و همیشه اشتباهات تاکتیکی و فردی هم خواهد بود. اینها مسائلی هستند که در تمرین باید انجام شود تا کم شود. ما بازی را طی ۳-۲ دقیقه باختیم.

برانکو در واکنش به ارسال پیامک تهدیدآمیز از سوی پدر سردار آزمون به خودش بعد از اینکه او در نشست خبری انتقاداتی را متوجه او کرده بود گفت: من فقط به ایشان جواب دادم خسته نباشید. شما از کجا می‌دانید چنین پیامی برای من آمده؟  من فقط جواب دادم خسته نباشید!

کد N1850901

وبگردی