آفتاب

وفا هخامنش: از خبرگزاری حاشیه ساز شکایت می‌کنم

وفا هخامنش: از خبرگزاری حاشیه ساز شکایت می‌کنم

وفا هخامنش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا در خصوص شرایطش اظهار داشت: به دلیل فوت عموی عزیزم در بدترین شرایط روحی قرار دارم و شایعات ناجوانمردانه یکی از خبرگزاری ها علیه بنده بر شدت اندوهم بابت این ضایعه جانسوز افزوده است.

هخامنش در ادامه افزود: عموی خود را در استانبول از دست دادم و طی این روزها در گیر و دار انتقال پیکرش به ایران بودم ولی یک خبرگزاری بدون در نظر گرفتن خدا و آخرت با گستاخی تمام درگذشت عمویم را یک دروغ برشمرد و بهانه باشگاه خونه به خونه برای غیبتم قلمداد کرد. این خبرگزاری از روی دشمنی تیمم را به حاشیه برده است که اصلا قابل بخشش نیست.

وی خاطرنشان کرد: غیبتم در تیم با هماهنگی باشگاه بوده است و با شخص اسکوچیچ نیز تلفنی صحبت کردم و آنها در جریان تمام شرایطم بودند. خدا را شکر اکنون در اردوی تیم حضور دارم و در بازی امروز مقابل راه آهن نیز در کنار تیمم خواهم بود.

وفا هخامنش تصریح کرد: شک نکنید با مراجعه به مراجع قضائی از این خبرگزاری شکایت خواهم کرد و امیدوارم آقایان در دادگاه مدرک قانع کننده ای برای این تهمت بزرگی که به من و باشگاه خونه به خونه زده اند، داشته باشند.

مدافع خونه به خونه ضمن ابراز تاسف بابت مصدومیت سه تن از بازیکنان این تیم گفت: ان شاالله امروز با قدرت مقابل راه آهن قرار خواهیم گرفت و به خاطر خیری و حنفی و آشوری هم که شده سه امتیاز این دیدار را کسب خواهیم کرد.

کد N1850479

وبگردی