آفتاب

فلاحت‌زاده: مصدومیت ها باعث افت تیم شد / امیدوارم فردا تماشاگران از ما حمایت کنند

فلاحت‌زاده:  مصدومیت ها باعث افت تیم شد / امیدوارم فردا تماشاگران از ما حمایت کنند

به گزارش ایلنا، فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری قبل از مقابل صنعت نفت آبادان ، ضمن عذرخواهی از بابت عدمک حضور فیروز کریمی در نشست خبری بدلیل همزمانی با تمرین تیم، اظهار داشت: فردا بازی مهمی پیش رو داریم و صنعت نفت تیم خوبی است و مربی بادانشی دارد. ما پیمان بابایی را در ترکیب نداریم و همین، کار را برای ما سخت کرده است. اکثر بازیکنان تیم را در اختیار داریم. در این مدت که به آنها استراحت داده بودیم،‌ شرایط خوبی برای آنها ایجاد شده است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، با تمجید از عملکرد تیم صنعت نفت طی فصل جاری، عنوان داشت: امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنیم و به سه امتیاز این بازی دست یابیم تا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم.

فلاحت‌زاده در خصوص نتایج هفته های اخبر گسترش فولاد و اقدامات انجام شده برای بازگشت به روند رو به رشد، بیان داشت: امیدوارم فردا تماشاگران از ما حمایت کنند تا شاهد بازی خوبی باشیم. در دیدارهای قبلی، نفرات ما محدود بوده‌اند و فشار بیش از حد و مصدومیت‌های آنها،‌ باعث افت بازیکنان تیم شد. تیم‌های حریف هم از این مورد استفاده کردند.

وی با اشاره به عدم موفقیت باشگاه در جذب بازیکنان مورد نیاز کادر فنی در نقل و انتقالات نیم‌فصل تصریح کرد: در نیم‌فصل بازیکنانی را که باید به خدمت می‌گرفتیم، جذب نکردیم. البته از مدیریت باشگاه به دلیل پرداخت به موقع مبالغ قراردادهای بازیکنان تشکر می‌کنم که از لحاظ روحی و روانی به تیم خیلی کمک کرد. بازیکنان شرایط روحی و روانی خیلی خوبی دارند و ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. بازیکنانی که در بازی قبل تحت فشار بودند، شرایط خوبی دارند.

مربی گسترش فولاد خاطرنشان کرد: ما در دیدارهای خارج از خانه نتایج خیلی خوبی کسب کردیم، اما بازیکنانی که جذب کردیم و نیز نفراتی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بودند، برای هماهنگی با تیم به زمان نیاز داشتند. با بازیکنان کار کردیم و به امید خدا، فردا بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت.

کد N1850294

وبگردی