آفتاب

جاذبه های گردشگری و دیدنی؛ معرف تاریخ و فرهنگ چندهزار ساله ما است

جاذبه های گردشگری و دیدنی؛ معرف تاریخ و فرهنگ چندهزار ساله ما است

پیشکسوت عرصه ورزشی گفت: جاذبه های گردشگری و دیدنی؛ معرف تاریخ و فرهنگ چند هزار ساله ماست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد گردشگری شهرداری تهران،"محمد پنجعلی"در بازدید از ستاد نوروزی شهرداری تهران اظهار داشت: بسیار خوشحالم که شهرداری تهران برای معرفی جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر تهران اقدامات بسیار خوبی را شروع و اجرایی کرده و ای کاش مشابه اقدام شهرداری تهران در تمام کشور برای معرفی جاذبه های بی نظیر گردشگری انجام می شد.

این پیشکسوت فوتبال، افزود: در چند روز گذشته و در جریان دید و بازدید های نوروزی "المان های شهری و بصری " بسیار زیبای در مناطق مختلف تهران دیدم که  عکس یادگاری هم گرفتم و باید بگویم  اقدام شهرداری در نصب این نمادهای شهری،  فوق العاده بود.

وی بیان کرد: من متولد و بزرگ شده محله "نظام آباد "تهران  هستم و پدرم هم در محله "شمس العماره بازار "ساکن بوده،میدانم که بسیاری از جاذبه های تاریخی تهران در محلات  قدیمی است و چقدر خوب است که محلات و بافت های قدیمی تهران به خوبی معرفی شود.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس ادامه داد: در تهران جاذبه های متعدد و بی نظیری وجود دارد و معرفی این جاذبه های گردشگری و تفریحی باید بیشتر باشد چون معتقدم حتی بسیار  از ساکنان و شهروندان  تهرانی  هم نمی دانند چنین مکان های زیبای گردشگری در این شهر وجود دارد.

پنجعلی ادامه داد: ما تاریخ و عقبه چندین هزار ساله داریم اما متاسفانه در معرفی جاذبه های گردشگری و دیدنی کشور کوتاهی شده،من به عنوان یک ورزشکار  برای همکاری با ستاد گردشگری شهرداری تهران و معرفی جاذبه های دیدنی اعلام آمادگی میکنم  و به شدت به این موضوع علاقه مند هستم.

وی گفت: مکان های گردشگری و بافت های قدیمی؛  معرف تاریخ و فرهنگ چند هزار ساله ماست  امیدوارم اقدامات این ستاد گردشگری شهرداری تهران  به جد حمایت شود.

کد N1849704

وبگردی