آفتاب

سرمربی الجزایر: قول می دهم به برد بزرگی جلوی ایران برسیم/کسانی که به ما می تازند روزی برای بخشش می آیند

سرمربی الجزایر: قول می دهم به برد بزرگی جلوی ایران برسیم/کسانی که به ما می تازند روزی برای بخشش می آیند

به گزارش ایلنا، رباح ماجر در نشست خبری پیش از بازی برابر ایران اظهار داشت: ما تیم قدرتمندی هستیم. قول می دهم که برد بزرگی را در برابر ایران به دست می آوریم. باید از لحاظ انضباطی و تاکتیکی دقیق عمل کنیم و هر نفر در پست خودش بهترین نمایش را داشته باشد.

وی در ادامه افزود: اگر به باخت فکر کنید همین هم حاصلتان خواهد شد و شکست می خورید. برد خیلی خوب و بزرگی را جلوی تانزانیا به دست آوردیم و حالا از آن بازی تا به الان شرایط خوبی را داشته ایم و کارهای درستی را انجام داده ایم.

 سرمربی الجزایر همچنین تصریح کرد: کسانی که الان به ما می تازند روزی برای بخشش نزد ما خواهند آمد. در این میان مردمی هستند که شما را دوست دارند. آنها به شما و کادرتان و طرز تفکرتان و بازیکنانتان اعتقاد دارند. ما باید همین مسیر را جلو بریم و به کارمان باور داشته باشیم و همبستگیمان را حفظ کنیم. همه راه های پیش روی خود را امتحان می کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی همچنین بیان داشت: ما چهار گل در یک ورزشگاه رویایی به ثمر رساندیم. هیچ کس دوست ندارد روز 5 جولای بازی کند اما ما این کار را کردیم چون تیم قدرتمندی هستیم. ما بازیکنانی داریم که می توانند به برتری برسند.  ما در زمین دار الشرعه به میدان رفتیم و بازی را بردیم و به مسائل دیگر کاری نداریم.

کد N1849412

وبگردی