آفتاب

لزوم بهره مندی از ظرفیت رسانه برای معرفی جاذبه های گردشگری تهران

لزوم بهره مندی از ظرفیت رسانه برای معرفی جاذبه های گردشگری تهران

مشاور شهردار و رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران گفت: باید از ظرفیت رسانه ها در راستای معرفی جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر تهران بهره برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام "صادق زاده"در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران با تبریک سال نو اظهار داشت:گزارش های خوبی در فضای مجازی از فعالیت های ستاد گردشگری شهرداری تهران وجود دارد و باید این تبلیغات برای استفاده بیشتر  عموم مردم از برنامه های فرهنگی-تفریحی شهرداری  بیشتر شود.

وی با اشاره به تلاش ستاد گردشگری شهرداری تهران برای معرفی جاذبه های گردشگری افزود:همکارانم در این بخش برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر تهران و میزبانی از میهمانان نوروزی  توفیقات بسیار خوبی داشته اند.

مشاور شهردار تهران با بیان اینکه تهران بسیار زیبا و دیدنی است،ادامه داد: تهران جاذبه های طبیعی،تاریخی،مذهبی و ... بسیاری دارد و باید از این ظرفیت عظیم به درستی در راستی ترویج گردشگری بهره برد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اماکن مذهبی، مراکز تاریخی و موزه ها،بوستان ها و ...بخشی از جاذبه های گردشگری شهر تهران است،گفت: به نظر بنده باید از ظرفیت رسانه ها برای معرفی مناطق گردشگری و جاذبه های دیدنی تهران بهره برد چراکه ممکن است حتی بسیاری از ساکنان و  شهروندان تهرانی نیز با این ظرفیت بی نظیر تهران در حوزه گردشگری آشنا نباشند.

رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران با بیان اینکه در اسلام  بر نشاط توصیه و سفارش شده است، گفت:اسلام به شدت بر دوری از کسالت و تنبلی تاکید  و بر شادی توصیه دارد، استفاده از مواهب الهی و طبیعی در نشاط آوری و فرح بخشی موثر، و بهره مندی از ظرفیت های گردشگری و تفریحی نیز  در شادی و نشاط آوری اثرگذار است.

وی گفت: به حمدالله همکارانمان در ستاد گردشگری شهرداری تهران اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند و امیدوارم هموطنان از جاذبه های گردشگری شهر تهران بهره ببرند.

کد N1848966

وبگردی